اخبار

شیوه نام گذاری پرچم داران سری گلکسی اس ۷ و مشخص شدن تعداد پرچمداران این کمپانی

تا امروز اطلاعات بسیاری از پرچم دارد جدید سامسونگ، سری گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) منتشر شده و دیگر تقریبا مطمئن هستیم که نام گذاری این سری از گوشی های هوشمند سامسونگ با اقزودن شماره ۷ به سری کهکشانی ها یا همان گلکسی خواهد بود.امروز لو دهنده کهنه کار دنیای تکنولوژی، ایوان بلاس هم با همان نام کاربری معروف خود در توییتر یعنی @evleaks ، ضمن تایید نام این سری از اسمارت فون های سامسونگ، شیوه نام گذاری آنها را نیز مشخص کرده که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت.
ایوان بلاس در پست توییتری خود تاکید کرده که پرچمدار‌های بعدی سامسونگ به نام‌های گلکسی اس ۷ ( Galaxy S7 ) گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 Edge ) و گلکسی اس ۷ اج پلاس ( Galaxy S7 Edge Plus ) شناخته می‌شوند. اساسا گوشی Galaxy S7 Edge همان Galaxy S7 خواهد بود ولی با صفحه نمایش خمیده و مدل + Edgeنسخه ی بزرگتر Galaxy S7 Edge می‌باشد.
همان طور که می بینید ، در این لیست جای گوشی Galaxy S7 Plus خالی است و یکبار دیگر شایعه قبلی که حکایت از عدم وجود این مدل در پرچم داران امسال سامسونگ را تایید می کند.
از شایعاتی که در گذشته وجود داشتند میتوان مشخصات این گوشی‌ها را حدس زد. به هر حال در بنچمارک AnTuTu آمده است گوشی Galaxy S7 Edge صفخه نمایشی ۵.۱ اینچی داشته باشد. پرچمداران سامسونگ احتمالا در ماه بعد معرفی شوند.
تا کنون اطلاعات غیر رسمی بسیاری از مشخصات احتمالی این گوشی ها منتشر شده.در آخرین اطلاعات فاش شده از طریق بنچماک انتوتو مشخص شده که گلکسی اس ۷ اج به نمایشگری ۵.۱ اینچی مجهز گردیده که نسبت به مدل قبلی در سال گذشته که ۵.۷ اینچی بود ، کوچکتر شده است.هرچند که پیش از این شنیده بودیم که گلکسی اس ۷، کلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۷ اج پلاس به ترتیب در ۳ سایز در ۳ سایز ۵.۱ ، ۵.۵ و ۶ اینچی روانه بازار خواهند شد.
شایعاتی نیز وجود دارد که سامسونگ در ماه آینده میلادی ( فوریه ) پرچم دران جدید خود را معرفی خواهد کرد.پس فعلا برای مشخص شدن ویژگی های این محصولات می بایست تا ماه آینده صبر پیشه کنیم.
منبع: ubergizmo

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا