اخبار

صدای پای گوشی جدید شیائومی می آید ! Mi 5 احتمالا ۱ بهمن رونمایی میشود

شیائومی به دنبال تولید گوشی هوشمند جدیدی است که پیش از این با نام Mi 5 یاد شده است. در این راستا مثل همیشه شایعاتی به وجود آمده اند و به تازگی متنی در وب سایت Weibo  منتشر شده که پرده از چندین ویژگی احتمالی این گوشی از جمله تاریخ رونمایی آن بر می‌دارد.همچنین نخستین تصویر رندر شده این گوشی نیز به همراه متن ذکر شده فاش شده است.
رفته رفته به زمان پرده برداری از شیائومی Mi 5 نزدیک تر میشویم. به تازگی تصویری از این گوشی در در وب سایت  Weibo به نمایش در آمده است که در آن میتوان این دستگاه جدید را به شکل دقیقتری نظاره گر بود. این تصویر حاوی نکته ی بسیار جالبی است و آن هم وجود یک دکمه ی فیزیکی برای اولین بار در یکی از محصولات شیائومی است. این مورد رابطه مستقیمی با اظهار تحلیلگر Pan Jiutang دارد که پیشبینی کرده بود در این دستگاه از حسگر اثر انگشت فراصوت استفاده خواهد شد.
weibo-post-reveals-that-the-phone-will-be-unveiled-on-january-21st_bcb16
 
برخلاف حسگر های معمولی، حسگر هایی که با عنوان فراصوت یاد میشوند برای استفاده در محصولات نیاز به دکمه ی فیزیکی ندارد و میتواند در پایین نمایشگر دستگاه جای بگیرند. کمپانی شیائومی با وجود اینکه این حسگر جدید پایدار نیست، تصمیم گرفت از حسگر های سنتی استفاده کند. این موضوع میتواند خبر بدی برای علاقمندان به این برند باشد، به این دلیل که با وجود اضافه شدن دکمه ی فیزیکی، حسگر در حالت چرب بودن دست کارایی نخواهد داشت.
در رابطه با زمان معرفی شیائومی Mi 5 شایعه شده است که در تاریخ ۱ بهمن پرده برداری خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی با یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچ و طراحی شده با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ باشد. طبق شایعات، صفحه نمایش این گوشی با قابلیت Force Touch و پلتفرم آن اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود. با توجه به اطلاعاتی که در Weibo منتشر شده، این گوشی در دو نسخه ی وجود خواهد داشت که یکی از آنها با ۳۱۱ دلار و دیگری با قیمت ۳۸۹ دلار روانه بازار خواهند شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا