اخبار

عدم آنتن دهی آیفون ۷ در چین دامنه اعتراضات را گسترش داده است

بعد از گزارش های دست و پا شکسته ای که پیرامون مشکل آنتن دهی تلفن های هوشمند آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در نقاط مختلف جهان به گوش رسید، به نظر می رسد چینی ها بیشتر از سایرین با این مسئله درگیر هستند.
وقتی برخی از اپراتورهای بین المللی اعلام کردند سیستم آنتن دهی این موبایل ها به طور کامل قطع نیست و تنها سرویس دهی اینترنت LTE مشکل ساز گردیده، انتظار می رفت اپل فوراً دست به کار شده و برای رفع و رجوع این مسئله اقدام کند. اما گویا هنوز مشخص نیست سرچشمه این مشکل از کجاست و چه زمانی به طور کامل مرتفع خواهد شد.
به دنبال این ماجرا بیش از ۱۶۰۰ نفر از کاربران چینی محصولات جدید اپل در یکی از گروه های اعتراضی اپل گرد هم آمده تا عدم آنتن دهی و سرویس رسانی اپراتورهای داخلی را به گوش بخش پشتیبانی شرکت امریکایی برسانند.
با وجود طیف گسترده انتقادات اپل هنوز هیچ پاسخی نداده و حجم واکنش مردم در شبکه های اجتماعی رو به رشد است. بنابر اطلاعات مندرج در وب سایت Weibo یکی از روش های رفع این مشکل غیر فعال سازی LTE و استفاده از نسل سوم شبکه است که البته به هیچ وجه مورد تایید و رضایت مشتریان نخواهد بود.
کشور چین یکی از بزرگترین بازارهای فروش شرکت اپل بوده و بیش از ۲۰ درصد فروش سالیانه آیفون ها در گرو کاربران چشم بادامی است. امریکایی ها در حال حاضر صدها فروشگاه فیزیکی فعال در سرزمین چین دارند و برای از دست ندادن بخش اعظمی از مصرف کنندگان خود می بایست هر چه زودتر دست به کار شوند.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا