اخبار

عرضه نسخه جهانی کلش رویال به همراه لینک دانلود آخرین آپدیت

همانطور که می‌دانید در گذشته امکان دانلود بازی کلش رویال به صورت مستقیم از گوگل پلی میسر نمی‌شد زیرا بازی تنها برای کشو‌رهای محدودی عرضه شده بود، اما بالاخره سوپرسل اعلام کرد که بازی به صورت جهانی عرضه شده و هم اکنون کاربران از سرتاسر جهان می‌توانند مستقیما از گوگل پلی و آیتونز به بازی دسترسی داشته باشند و آخرین نسخه از این بازی زیبا را دانلود کنند.
کلش رویال بازی زیبایی‌ست که توسط سوپرسل ( Supercell ) سازنده‌ی بازی محبوب کلش آف کلنز ( Clash Of Clans ) ساخته شده. گیمرها در این بازی باید از قلعه‌ی خود محافظت کرده و با حمله‌ به قلعه‌ی رقیب و نابود کردن آن، پیروز میدان شوند.
بازی کلش رویال ( Clash Royale ) در چهارم ژانویه (چهاردهم دی) برای کشور‌های محدودی عرضه شد و تنها کاربران این کشورها اجازه‌ی دسترسی مستقیم به گوگل پلی و دانلود بازی را داشتند. و اگر در یکی از این کشورها زندگی نمی‌کردید بایست فایل‌ apk / ipa بازی را دانلود نموده و با اجرای آن، از بازی لذت ببرید.
حال، سوپرسل اعلام کرده که بازی برای کاربران در سرتاسر جهان قابل دسترس است و می‌توانند مستقیما از گوگل پلی و یا آیتونز به بازی دسترسی داشته و از آن لذت ببرند. مانند بازی کلش آف کلنز در این بازی نیز با استفاده از جم می‌توانید در پیش‌برد بهتر بازی و قدرتمندتر شدن خود استفاده کنید.
 
اندروید
ای او اس

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا