اخبار

عکس تازه ای از Xiaomi Mi Note 2 با صفحه نمایش قوس دار لو رفت !

در هفته های اخیر محصولات شیائومی در اخبار متعددی مورد اشاره قرار گرفته اند و انتظار می رود دو موبایل Redmi 4 و Mi Note 2 این کمپانی در آینده نزدیک وارد بازار شوند. Redmi 4 در صورت صحت شایعات در روز ۲۵ جولای رونمایی خواهد شد و احتمال دارد که Mi Note 2 هم در کنار این محصول معرفی شود.
 
گفته شده است که فبلت جدید چینی ها در دو نسخه با صفحه های تخت و قوس دار وارد بازار خواهد شد و حال تصویری منسوب به قاب جلوی این محصول با قوس در دو طرف مانند سری Edge سامسونگ توسط وبسایت PhoneRadar به نمایش در آمده است.
 

Mi Note 2 front frame

 
در گوشه بالای این قاب لوگوی Mi دیده می شود و محل قرار گیری دکمه هوم هم که انتظار می رود حاوی حسگر اثر انگشت باشد در پایین صفحه قابل رویت است. رزولوشن فول اچ دی، ۴ گیگا بایت رم و ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی مشخصات ذکر شده برای نسخه ارزان تر هستند و نسخه گران تر هم با رزولوشن صفحه QHD، شش گیگا بایت رم و ۱۲۸ گیگا بایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
 
هر دو محصول از چیپست های Snapdragon 820 یا ۸۲۱ کوالکام و باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت بهره خواهند برد و قیمت های آنها هم ۳۷۵ و ۴۲۰ دلار خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا