اخبار

عکس های جدیدی از جعبه و مشخصات Xiaomi Mi Note 2 رویت شد !

در هفته های اخیر نام Xiaomi Mi Note 2 در اخبار و شایعات مختلفی دیده شده است و انتظار می رود که این محصول در کنار Mi 5S در روز چهارشنبه این هفته معرفی شود. روز گذشته لیست کاملی از مشخصات این موبایل در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شد که بر اساس آن فبلت جدید چینی ها با صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی QHD یا ۱۴۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل راهی بازار خواهد شد.
این صفحه نمایش دارای تکنولوژی Force Touch نیز خواهد بود که به معنی تشخیص میزان فشار وارده توسط کاربر است. گفته شده است که Mi Note 2 در دو نسخه عرضه خواهد شد. نسخه ارزان تر از چیپست Snapdragon 820 بهره برده و دارای ۴ گیگا بایت رم و ۳۲ گیگا بایت حافظه داخلی نیز خواهد بود.
نسخه گران تر هم با چیپست Snapdragon 821، شش گیگا بایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگا بایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.
 

 

در قسمت پشت این دیوایس دو دوربین ۱۶ مگا پیکسل به کار گرفته خواهد شد و ثبت سلفی هم بر عهده دوربین ۵ مگا پیکسل جلو خواهد بود. سیستم عامل اندروید ۷٫۰ و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت آن هم در بدنه ای که فقط ۶٫۵ میلی متر ضخامت خواهد داشت از دیگر مشخصات نسبت داده شده به ابرقدرت جدید شیائومی هستند. هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصول و کشور هایی که آن را دریافت خواهند نمود اعلام نشده است.
 
منبع : phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا