اخبار

عکس های درز کرده جدید از HTC M8 نشان از قاب پشتی فلزی براق را میدهند


جدید ترین عکس درز کرده از HTC M8 حداقل یکی از چیزهایی را که در حال حاضر نیز میدانستیم مثل فلاش دوگانه LED با محفظه قطع جریان بیضوی شکل را تایید میکند. قاب پشتی دستگاه به نظر بسیار براق می آید. HTC Family میگوید که در واقع پشت دستگاه از فلزی براق با الحاقات پلاستیکی مشکی رنگ می باشد.
در حالی که عکس براق قسمت پشتیHTC M8 واقعی انگاشته شد, HTC Family عکس های منتشر شده را از منایع مختلفی چون @evleaks, @llabtofer و @leoside را در قالب ویدئو نشان میدهد.
به نظر می رسد کم کم به درک اینکه (بدون در نظر گرفتن جناس خاصی) HTC M8 نتیجه و عاقبت گوشی HTC One می باشد, می رسیم و همان طوری که بار ها و بارها گفته شد به نظر نمی رسد تفاوت زیادی ما بین این گوشی و HTC One وجود داشته باشد و فقط برخی تغییرات نظیر چون فلاش دوگانه و سنسور دوگانه در پشت و لبه های خمیده تر از HTC One و الحاقات پلاستیکی کم رنگ در اطراف گوشی به چشم میخورد.
HTC از جمله کمپانی هایی بود که به اعتقاد بسیاری بهترین طراحی های محصولات سال ۲۰۱۳ را داشت. اما آیا M8 نیز می تواند این مسئله را دوباره تکرار کند ؟

برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید نام: HTC-M8-live-photo-and-video-of-render.jpg.png مشاهده: 20 حجم: 665.5 کیلو بایت برای دیدن سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید نام: HTC-M8-live-photo-and-video-of-render1.png مشاهده: 17 حجم: 314.7 کیلو بایت
برای دیدن عکس ها در سایز اصلی بر رویشان کلیک کنید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا