اخبار

فاش شدن مشخصات گوشی Moto X Sport و Moto G موتورولا

مشخصات گوشی Moto X Sport و Moto G موتورولا,فاش شدن مشخصات گوشی Moto X Sport و Moto G موتورولا,گوشی Moto X Sport,Moto G موتورولا,سایت خبری موبایلستان,Mobilestan

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص فاش شدن مشخصات فنی و تصاویری از گوشی های Moto X Sport و Moto G موتورولا خبر داده است، کمپانی موتورولا ماه آگوست از دو گوشی جدید خود رونمایی کرده است. گفته می‌شود یکی از این دو گوشی موتو ایکس اسپرت و دیگری نسخه‌ی جدید گوشی موتو جی خواهد بود.
 مشخصات فنی، تصاویر و تایید معرفی این دو گوشی توسط Entel بزرگترین شرکت تلفن همراه شیلی منتشر شده است. به نظر می‌رسد گوشی موتو ایکس اسپرت موتورولا نسبت به نسل جدید موتو ایکس دارای سخت‌افزار کاملا متفاوتی می باشد که در آینده‌ی نزدیک معرفی خواهد شد. همانطور که از اسم این محصول بر می‌آید این گوشی برای آنهایی طراحی‌شده که زیاد گوشی از دستشان می‌افتد زیر باران از گوشی خود استفاده می‌کنند. یعنی کلمه‌ی اسپرت نشان می‌دهد با یک گوشی مستحکم روبرو هستیم.

Moto-X-Sport

براساس عکس های فاش‌شده از سوی Entel، گوشی موتو ایکس اسپرت موتورولا به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی (مشابه نسل دوم موتو ایکس)، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز، سنسور دوربین ۱۶ مگاپیسکلی در پشت دستگاه و دوربین سلفی ۵ مگاپیسکل مجهز شده است. به شرکت سازنده و مدل پردازنده اشاره‌ای نشده است.

Motorla-Moto-G

اما نسل جدید موتو جی از یک نمایشگر ۵ اینچی (مانند نسل دوم موتو جی)، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیسکلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیسکل و پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی بهره مند است. نسل دوم موتو جی به یک پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز و دوربین‌های ۸ و ۲ مگاپیکسل مجهز شده بود.
علیرغم تصاویر منتشرشده، همچنان تصور می‌شود این اطلاعات در حد شایعه است و تا زمان معرفی رسمی هر دو گوشی احتمال هر تغییری وجود دارد.
منبع: زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا