اخبار

فاکس کان گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا را تولید خواهد کرد


 
 
 
نوکیا با اتخاذ تصمیمات اشتباه، در طول چند سال از عرش به فرش رسید و عنوان محبوب‌ترین تولید کننده‌ی گوشی‌های همراه را در پایان با فروش بخش تولید گوشی‌هایش عوض کرد. حال شایعاتی به گوش می‌رسد که براساس آن نوکیا پس از پایان مدت توافق با مایکروسافت اقدام به تولید گوشی می‌کند و وظیفه‌ی تولید نیز بر عهده‌ی فاکس کان خواهد بود.
 
مدت‌ها است که شایعات در خصوص تولید گوشی هوشمند توسط نوکیا به گوش می‌رسد. این کمپانی فنلاندی پس از آنکه بخش تولید گوشی‌های هوشمندش را به مایکروسافت واگذار کرد، در توافقنامه‌ای با این کمپانی تا مدت زمان معلومی اجازه‌ی تولید و عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند را به بازار ندارد. شواهد حکایت از این دارد که پس از پایان توافقنامه‌ی مورد نظر نوکیا مجددا اقدام به تولید گوشی هوشمند خواهد کرد و این وظیفه بر عهده‌ی فاکس کان خواهد بود. همچنین شنیده‌ها گویای این موضوع است که محصول نوکیا مبتنی بر اندروید خواهد بود.
 
با توجه به اینکه نوکیا چندی پیش وظیفه‌ی تولید تبلت N1 نوکیا را بر عهده گرفت، از این رو تولید گوشی‌های هوشمند نوکیا نیز از جانب این کمپانی چندان دور از انتظار نیست. فاکس کان پیش از این نیز سابقه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند موفقی نظیر آیفون را در کارنامه دارد.
 
همچنین شنیده‌ها حکایت از این دارد که اولین بازارهایی که نوکیا محصول خود را در آن‌ها عرضه خواهد کرد شامل چین، هند و شماری از کشورهای اروپایی است. نوکیا در نظر دارد تا بازارهایی را مورد هدف قرار دهد که در آن‌ها گوشی‌های هوشمند محبوبیت بالایی دارند و در عین حال بازار این محصولات نیز اشباع نشده است. همچنین با توجه به جغرافیای انتخاب شده توسط سامسونگ به نظر می‌رسد این کمپانی بازار‌هایی با قدرت خرید گوشی‌های میان رده را مورد نظر دارد.
 
انتظار می‌رود نوکیا کمپین تبلیغاتی خود برای فروش گوشی‌های هوشمندش را در اواخر سال جاری میلادی به راه بیاندازد. توافقنامه‌ی این کمپانی با مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ پایان خواهد یافت.
 
زومیت

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا