اخبار

فروش “خاموش” گوشی های HTC One M8 بر اساس گزارشات !!!

One M8 که در اواخر مارچ معرفی شده بود به HTC کمک کرد که در سه ماهه گذشته به سود دهی برگردد . این در حالی است که HTCنمیگوید که چن عدد one M8 فروخته است ، احتمالا تعداد فروخته شده رضایت بخش است. .به هر حال ، بر طبق CNET و یکی از تحلیل گران Canaccord Genuity ، پرچمدار HTC حالا شاهد “فروش خاموش” است !!
بنا بر گزارشات رقابت در بازار محصولات گران قیمت شدید است ، به علاوه افزایش رقابت از طرف فروشنده های چینی که به خاطر فروش کم سرزنش میشوند .
این درست است ، برای مثال ، ممکن است کهGalaxy s5 سامسونگ که در آپریل ریلیز شد تعدادی از خریداران را از M8 دور کرده باشد . با این حال One M8 یکی از بهترین اسمات فونهای اندرویدی امسال باقی میماند . در حقیقت اخیرا خواننده های ما به بهتر بودن One M8 ازGalaxy S5 رای داده اند!!!! البته لزوما نظر خوانندگان ما نظر بیشتر خریداران نیست !
بدیهی است که HTC چیزی راجب به جریان ” فروش خاموش ” نگوید ، اما احتمالا این کامپانی میداند که با وجود محصولاتی چون LG G3و iPhone 6 در بازار زمان های سخت تری را در پیش دارد !! ممکن است HTC در حال آماده کردن پرچمدار جدیدش برای آینده باشد ، اگر چه به نظر میرسد که آن One M8 Prime نیست !!!!

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا