اخبار

فروش نوبیا زد ۱۱ درچندساعت رکورد شکوند !

فروش نوبیا زد ۱۱ بسیار جالب توجه بود، این محصول جدید نوبیا برای فروش عرضه شد و در کمتر از یک‌ روز یک میلیون نفر برای خرید آن ثبت نام کردند. فروش نوبیا زد ۱۱ در اوایل این هفته آغاز شد و تمامی دستگاه‌ها تنها در عرض چند ساعت فروخته شد.
البته برای کسانی که موفق نشده‌اند تا یکی از این گوشی‌های هوشمند را خریداری کنند، خبر خوبی نیز وجود دارد. فروش بعدی گوشی زد تی ایی نوبیا زد ۱۱ (ZTE nubia Z11) در هفته آینده آغاز خواهد شد.
این خبر توسط Ni Fei ، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد این کمپانی در فضای آنلاین به اشتراک گذاشته شد. او این خبر را به همراه تصویری که پالت‌های بسته‌بندی شده از این گوشی را نشان می‌داد منتشر کرد. همچنین اضافه کرد که در مرحله‌ی دوم عرضه که در ۱۳ جولای انجام خواهد شد، به‌اندازه‌ی کافی از گوشی نوبیا Z11 تولید شده و در دسترس خواهد بود.
 
فروش نوبیا زد 11
اگر بخواهیم نگاهی گذرا به جدیدترین محصول کمپانی ZTE داشته باشیم، باید گفت؛ این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. ۳ گیگابایت رم داشته و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقا خواهد بود. دوربینی ۱۶ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته و در جلو برای گرفتن سلفی و ویدئو چت، دوربینی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. قدرت پردازشی این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۶۱۷ تامین شده و یک باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی نیروی روشنایی لازم برای آن را فراهم می‌کند.
فروش نوبیا زد ۱۱ با قیمت ۳۷۵ دلار انجام می‌شود. مدل سطح بالاتر این گوشی با برچسب قیمتی ۵۲۵ دلار همراه شده است. برای کسانی که در خارج از مرزهای چین زندگی می‌کند، پیش فروش نوبیا زد ۱۱ به‌صورت آنلاین برای همه کشورها انجام می‌شود. در موقعیتی که کمپانی‌هایی چون اچ تی سی نتوانسته‌اند به فروش خوبی برای پرچم‌داران خود دست یابند. فروش نوبیا زد ۱۱ بسیار جلب توجه می‌کند. توازن قدرت در بازار گوشی‌های هوشمند گویا با برندهای جدیدی در حال شکل گیری است. چینی‌ها به‌سرعت در حال قبضه کردن بازارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا