اخبار

فلاش FS-X1 توسط فوتوپرو برای آیفون های اپل معرفی شد

امروزه گوشی های هوشمند قدرت بسیار زیادی در زمینه عکاسی پیدا کرده‌اند. تا آن جا که در زمینه کیفیت تصاویر می‌توان به سادگی آنها را در کنار دوربین های کامپکت قرار داد. اما تنها موضوعی که باعث می‌شود دوربین های کامپکت هنوز هم برتری نسبی داشته باشند، وجود فلاش های قدرتمند زنون در این سری از دوربین ها است. این در حالی است که گوشی های هوشمند به دلیل تجهیز به فلاش LED، در محیط های تاریک نمی‌توانند تصاویر باکیفیتی را ثبت کنند. اما حالا شرکت فوتوپرو (Fotopro) فلاش FS-X1 از نوع زنون را معرفی کرده است که می‌توان از آن بر روی گوشی های آیفون اپل استفاده کرد. 
عدد راهنمای این فلاش برابر با ۵٫۶ (در ایزو ۱۰۰) بوده و از نظر زاویه نوردهی می‌تواند تا ۵۳ درجه از نظر عمودی و همچنین ۶۶ درجه به صورت افقی را روشن سازد. فلاش FS-X1 به همراه یک برنامه نرم افزاری بر روی گوشی های آیفون اپل قابل استفاده بوده و می‌تواند به صورت مفید تا فاصله ۱۰ متری را نوردهی کند. فلاش FS-X1 از طریق بلوتوث به گوشی متصل می‌شود.
با یک بار شارژ کامل فلاش FS-X1 می‌توانید به میزان ۱۳۰ بار (فلاش زدن) از آن استفاده کنید. شرکت فوتوپرو اعلام کرده است که حداقل مدت زمان میان دو نوردهی (به منظور آماده شدن فلاش به جهت روشن شدن دوباره) چیزی بین سه تا شش ثانیه خواهد بود. فلاش FS-X1 از طریق درگاه میکرو یو اس بی شارژ می‌شود و از صفر تا صد، این عملیات به مدت ۱٫۵ ساعت به طول خواهد انجامید.
 
فلاش FS-X1 برای آیفون معرفی شد
علاوه بر آن به جهت انجام فوکوس دقیق در هنگام تاریکی شب زمانی که هنوز شاتر فشرده نشده است، یک چراغ LED کوچک نیز در کنار فلاش زنون اصلی تعبیه شده است که همانند لامپ کمکی فوکوس در دوربین های DSLR کار کرده و به انجام فوکوس دقیق و صحیح قبل از ثبت یک عکس کمک خواهد کرد. متاسفانه هنوز هیچ گونه اطلاعات دقیقی در مورد قیمت نهایی این محصول منتشر نشده است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا