اخبار

فهرست ۱۰ گوشی برتر ماه سپتامبر از دید انتوتو منتشر شد

بنچمارک معروف انتوتو لیست ۱۰ گوشی برتر ماه سپتامبر را اعلام کرده است که البته این لیست چند شگفتی هم دارد.
در بخش گوشی‌های هوشمند آیفون ۷ پلاس با امتیاز ۱۷۲۶۴۴ مقام اول را به دست آورده و به دنبال آن آیفون کوچک‌تر با امتیاز ۱۷۰۱۲۴ در جایگاه دوم قرار گرفته است. البته با توجه به بررسی‌هایی که بر روی چیپ جدید A10 Fusion صورت گرفته، کسب مقام اول و دوم برای آیفون‌های امسال چندان دور از انتظار نبود. چندی پیش وب‌سایت گیزموچاینا در بررسی خود از عملکرد مرورگر وب گوشی‌های‌هوشمند نشان داد که آیفون ۷ نسبت به سایر گوشی‌های پرچمدار کنونی بهتر عمل می‌کند.
 
top 10 smartphone
 
اما جایگاه سوم لیست برترین گوشی‌های هوشمند ماه سپتامبر را LeEco Le Pro 3 بدست آورده است. این محصول از اولین گوشی‌هوشمند ساخت چین محسوب می‌شود که مجهز به پردازنده جدید اسنپ‌دراگون ۸۲۱ بوده و در انتوتو موفق به کسب امتیاز ۱۶۰۸۵۶ شده است. جایگاه چهارم این لیست نیز متعلق به یکی از جدیدترین محصولات کمپانی شیائومی است. Mi 5s و Mi 5s پلاس به ترتیب مقام چهارم و پنجم لیست یاد شده را کسب کرده‌اند.
جای تعجب نیست که امتیاز کسب شده توسط گوشی‌هوشمند می ۵ اس شیائومی به دلیل بهره گرفتن از چیپ پردازشی اسنپدراگون ۸۲۱ است.
اما جایگاه ششم لیست برترین گوشی‌های هوشمند سپتامبر انتوتو متعلق به وان‌پلاس ۳ است. این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد و موفق شده امتیاز ۱۴۰۲۸۸ را به دست آورد.
گوشی‌هوشمند ویوو ایکس‌پلی ۵ الیت و گلکسی نوت ۷ نیز به ترتیب مقام هفتم و هشتم را کسب کرده‌اند. اما محصول کمپانی ویوو ۳۳۳ امتیاز نسبت به پرچمدار جدید سامسونگ بالاتر است. گوشی‌هوشمند Le Max 2 از شرکت لیکو نیز مقام نهم لیست را بدست آورده و نهایتا گوشی  ZTE Nubia Z11 جایگاه دهم را از آن خود کرده است.
 
top 10 ios devices
 
علاوه بر این، بنچمارک انتوتو لیستی از ۱۰ دستگاه برتر مجهز به سیستم عامل ios را نیز منتشر کرده است. در این لیست تبلت آیپد پرو با امتیاز ۱۷۷۲۶۶ در صدر لیست قرار گرفته است. گوشی هوشمند آیفون ۷ پلاس و آیفون ۷ نیز در مقام‌های دوم و سوم جاهای گرفته‌اند اما آیپد پرو ۹.۷ اینچی نیز در مقام چهارم لیست مورد اشاره قرار گرفته و آیفون ۶ اس پلاس مکان پنجم را از آن خود کرده است. افزون بر این دستگاه‌ها آیفون اس‌ای نیز در لیست مورد بحث جایگاه هفتم را به دست آورده است.
 
top 10 android smartphone
 
اما در لیست ده دستگاه برتر اندرویدی وضعیت مشابه لیست اول است با این تفاوت که این بار به دلیل عدم حضور آیفون‌های اپل دو گوشی‌هوشمند Zuk Z2 و Mi 5 شیائومی به ترتیب در جایگاه نهم و دهم قرار گرفته اند.
 

منبع gizmochina
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا