اخبار

فیس بوک به زودی اپلیکیشن مسنجر فیس بوک را برای ویندوز ۱۰ عرضه خواهد کرد

اپلیکیشن مسنجر فیس بوک طرفداران زیادی دارد و این شرکت در تلاش است تا اپلیکیشن خود را در پلتفرم های مختلف به کاربران ارایه دهد . اکنون به نظر می رسد که خانه بعدی اپلیکیشن مسنجر فیس بوک، ویندوز ۱۰ مایکروسافت باشد.
در روز پنچ شنبه، یک نسخه بتا از این اپلیکیشن وارد اپ استور مایکروسافت شد. این اپلیکیشن Universal بر روی تمامی تبلت ها و کامپیوترهای مجهز به جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت کار می کند اما هنوز اثری از سازگاری این اپلیکیشن با دستگاه های موبایلی ویندوز ۱۰ نیست و این موضوع، مفهوم اپلیکیشن های Universal را زیر سوال می برد. اما نباید توقع زیادی داشت چرا که این اپلیکیشن هنوز یک نسخه بتاست.
قابلیت های و طراحی این اپلیکیشن بسیار شبیه به تجربه ایست که از نسخه وب Messenger.com داشته اید اما این اپلیکیشن نیز مانند سایر اپلیکیشن های داخلی، از نوتیفیکیشن ها و کاشی زنده پشتیبانی می کند.
اپلیکیشن بتای مسنجر فیس بوک هم اکنون برای برخی از کاربران ارایه شده است و به گفته فیس بوک:
ما در حال تست مسنجر در ویندوز ۱۰ هستیم و این اپلیکیشن را به درصد اندکی از کاربران در برخی از کشورها ارسال کرده ایم.
 
تا این لحظه جزییات بیشتری توسط فیس بوک منتشر نشده است. همچنین گفته می شود که فیس بوک در حال آزمایش اپلیکیشن مسنجر برای مک است اما دقیقاً مانند اپلیکیشن ویندوز ۱۰، مشخص نیست که این نسخه دقیقاً در چه تاریخی به کاربران عرضه خواهد شد. البته ممکن است این شبکه اجتماعی از نسخه های مختلف اپلیکیشن خود در کنفرانس F8 توسعه دهندگان در ماه آوریل رونمایی کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا