اخبار

قابلیت جدید گوگل مپ بیش از یک مقصد را مسیریابی می کند

قابلیت جدید گوگل مپ برای دستگاه های اندرویدی و iOS  فعال شده که می تواند چند مقصد متفاوت را به صورت همزمان مسیریابی کند.
بعد از مدتها که از درخواست کاربران می گذرد، بالاخره این قابلیت به گوگل مپ اضافه شده است. برای مثال اگر به مرکز شهر رفته اید و برای انجام دادن کارهای مختلف، مقصد های مختلفی را در نظر دارید، می توانید با این قابیت آنها را به صورت همزمان مسیریابی کنید.
این قابلیت در گذشته به کاربران وب ارائه می شد، اما در حال حاضر به گوشی های هوشمند آمده است. به نظر می رسد که این قابلیت به صورت یک آپدیت جانبی سرور باشد، بنابراین کاربران اندروید و iOS برای دریافت آن باید مدتی را منتظر بمانند.
 

قابلیت جدید گوگل مپ برای دستگاه های اندرویدی و iOS فعال شده که می تواند چند مقصد متفاوت را به صورت همزمان مسیریابی کند.

 
قابلیت دیگری که به گوگل مپ اضافه شده، نتایج جستجوی پشتیبان از تبلیغات را برای کاربران اپلیکیشن آورده است. این تبلیغات زمانی نمایش داده می شوند که مقصد مشخصی در اپلیکیشن مورد جستجو قرار گرفته باشد. این مقصدها شامل کافی شاپ ها، ایستگاه های پمپ بنزین، رستوران ها و غیره هستند. بسته ی تبلیغاتی که کلمه ی “ad” روی آن نوشته شده، به کاربر هشدار می دهد که برای نمایش این تبلیغ باید هزینه پرداخت کند.
قابلیت جدید گوگل مپ که مدت ها منتطر آن بوده ایم به این شکل عمل می کند: در قسمت پایین نمایشگر یک دکمه ی “+” وجود دارد. اگر قصد دارید مقصد سومی را اضافه کنید، روی این دکمه کلیک کنید. این نحوه ی استفاده برای همه ی کاربران ساده خواهد بود.
منبع: phonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا