اخبار

قسمت جدید بازی Red Dead Redemption و شایعات پیرامون آن

تصویر هنری در سطح اینترنت منتشر شده که به‌نظر می‌رسد به قسمتی از شهر Thieves Landing بازی Red Dead Redemption تعلق داشته باشد. اما به سرنخ‌های زیادی راجع به این تصویر می‌توان پی برد.
 
بازی Red Dead Redemption
 
کسی که تصویر فوق را منتشر کرده اعلام کرده است که این تصویر از وبسایت یکی از کارمندان سابق استودیو راک استار به دستش رسیده و متعلق به کارهای قبلی آن (کارمند سابق) بوده است. این تصویر به همراه تصویر هنری دیگری در لیستی به نام RDR2 قرار گرفته و تاریخ ۱۷ آگوست ۲۰۱۵ (۲۶ مرداد ۱۳۹۴) روی آن درج شده بود.
توجه داشته باشید که احتمال تقلبی بودن این تصویر وجود دارد یا شاید این تصویر از بازی Red Dead Redemption برداشته شده باشد.
یکی از کاربران سایت Reddit به نام KDotMatrix نظریه جالبی درمورد تصویر ارائه داده است.

اگر به انحراف رنگی که در تیرک یا دیگر اشیا تیز موجود در تصویر وجود دارد دقت کنیم، متوجه می‌شویم که در بازی GTA 5 هم شاهد این افکت بوده‌ایم. این افکت در بین بازی‌های AAA اخیر بسیار رواج پیدا کرده است. در ادامه تصویری از نسخه‌ رایانه‌های شخصی بازی GTA 5 را مشاهده می‌کنید که همین افکت را اجرا می‌کند. لازم به ذکر بوده که این افکت در نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان بازی نیز حضور دارد.
 

بازی Red Dead Redemption
 
افکت انحراف رنگ در بازی Red Dead Redemption وجود نداشت زیرا روی نسخه قبلی از موتور بازی‌سازی Rage اجرا می‌شد.  بنابر این نمی‌توان گفت که این تصویر به همان زمانی که بازی منتشر شد تعلق دارد.
علاوه بر این او خاطر نشان کرد که در منطقه Thieves’ Landing بازی چنین ساختمانی وجود ندارد. باید اعتراف کرد خانه‌ای که در تصویر وجود دارد را به یاد نمی‌آوریم هرچند از زمانی که بازی را انجام داده‌ایم مدت زیادی می‌گذرد بنابراین شاید حق با او باشد.
برخی معتقد هستند که این تصویر متعلق به یک نسخه بازسازی شده از بازی Red Dead Redemption است. اما همه این نظرات در حال حاضر فقط حدس و گمان هستند.
نتیجه می‌گیریم که این تصویر را هم باید مانند نقشه‌ای که مدتی پیش از بازی لو رفته بود، در مجموعه شایعه‌ها دسته بندی کنیم. علاوه‌بر این، هنوز نمی‌دانیم که قسمت بعدی بازی ادامه‌ای بر داستان قبلی است یا اصلا ربطی به قبلی نداشته و خط داستانی جدیدی را دنبال می‌کند.
آقای «استراوس زلینک» (Strauss Zelnick)، سرپرست بخش اجرایی شرکت Take-Two اعلام کرده بود که به سختی در حال کار بر روی پروژهایی هستند تا به زودی از آن‌ها رونمایی به عمل آورند.
تعریف شرکت T2 از زود مشخص نیست. شاید منظورش E3 امسال باشد یا شاید هم سال بعد.
T2 همچنین اعلام کرده بود که حظور بسیار پررنگی در E3 امسال خواهد داشت و بازی‌هایی مانند Mafia 3، بازی‌های ورزشی و Battleborn را با خود به نمایشگاه خواهد آورد.
هیچ حرفی از راک استار نورث یا راک استار سن دیگو زده نشد. اما اگر آن‌ها آماده شده‌اند تا بازی جدیدشان را در E3 معرفی کنند، شک نکنید که کنفرانس سونی و مایکروسافت در E3 امسال ارزشش دوچندان خواهد شد.
نمایشگاه E3 امسال از ۲۵ خرداد شروع شده و تا ۲۷ خرداد ادامه پیدا می‌کند. منتظر اخبار، ویدیو، تصویر، مصاحبه و رویدادهای دیگری که در این نمایشگاه اتفاق خواهند افتاد، باشید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا