اخبار

قیمت اسمارت واچ شیائومی ارزان تر از ۱۵۰ دلار است

مدتی ست که اسمارت واچ ها در بین کاربران رواج پیدا کرده اند و برخلاف اینکه شرکت های زیادی هم اکنون چنین دستگاه هایی را تولید کرده اند، اما هنوز هم می توان این محصولات را کاملاً تخصصی دانست. اسمارت واچ ها تقریباً در جوامع مرتبط با دنیای تکنولوژی محبوب هستند اما مردم عادی از آنها استفاده نمی کنند و تقریباً اکثرشان هنگامی که یک اسمارت واچ را در دستان دیگری می بینند، تعجب می کنند. این فضای عجیب و غریب احتمالاً در سال های آینده تغییر می کند به خصوص اگر شرکت های بیشتر و بیشتری وارد بازی اسمارت واچ ها شوند.
 
موتورولا، هواوی، سامسونگ، ایسوس و چند شرکت دیگر هم اکنون حداقل یک اسمارت واچ تولید کرده اند و به نظر می رسد که شرکت های دیگری مثل شیائومی و میزو نیز به زودی پا به این عرضه می گذارند. طی گزارشی که از اوایل ماه ژوئن در فضای مجازی منتشر شده، یکی از تحلیل گران این حوزه معتقد است که چنین ساعت هایی به زودی تولید می شوند و همچنین از آن زمان به بعد، شیائومی دسته بندی اسمارت واچ را به وب سایت خود اضافه کرد. بر همین اساس، یک تحلیل گر چینی به نام Pan Jiutan اطلاعات بیشتری را درباره این محصول ارایه کرده است.
 
به گفته این تحلیل گر، اسمارت واچ شیائومی تقریباً مقرون به صرفه خواهد بود و به مبلغ ۱۵۰ دلار به فروش خواهد رسید. او این اطلاعات را از طریق حساب کاربری ویبوی خود منتشر کرده است و تاکید داشته که این محصول حتی از اسمارت واچ های گارمین نیز ارزان تر خواهد بود.
 
متاسفانه او اطلاعات اضافی دیگری در این مورد ارایه نکرده است اما با توجه به اینکه اخبار متفاوتی در مورد این محصول شنیده ایم، به نظر می رسد که عرضه این اسمارت واچ نزدیک است و نهایتاً تا پایان سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. ما هنوز هم نمی دانیم که این اسمارت واچ به صفحه نمایش گرد مجهز خواهد شد یا یک صفحه نمایش مربعی شکل! و حتی نمی دانیم جنس بدنه آن از فلز خواهد بود یا به عنوان یک اسمارت واچ اسپورت به بازار می آید. اما انتظار می رود که به زودی اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر شود. مدت زیادی ست که اخبار و شایعات مختلفی در مورد اسمارت واچ شیائومی در حال انتشار است و به نظر می رسد که وجود چنین محصولی به زودی به جهانیان اثبات خواهد شد.
 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا