اخبار

قیمت نسخه سرامیکی اپل واچ ۲ از ۱۲۵۰ دلار آغاز می‌شود!

شب گذشته شاهد رونمایی نسل دوم از ساعت هوشمند اپل بودیم و حالا پس از انتشار اطلاعات مختلفی در مورد این گجت، حالا نسخه سرامیکی اپل واچ ۲ با قیمت بالای ۱۲۵۰ دلار، پیش روی کاربران قرار گرفته است. البته نباید تصور کنید که در ساخت این نسخه از ساعت هوشمند اپل، از طلا استفاده شده، اما پرداخت چنین پولی برای یک ساعت هوشمند می‌تواند این محصول را در زمره وسایل لوکس قرار دهد.
بدون شک ساعت هوشمند سرامیکی اپل با رنگ سفید خامه‌ای واقعا زیباست و کسی نمی‌تواند این زیبایی را انکار کند. تمامی ویژگی های مختلف همچون GPS داخلی، بدنه ضد آب، پردازنده دو هسته‌ای و … که در نسخه اصلی از اپل واچ ۲ وجود دارد، در نسخه سرامیکی این ساعت هوشمند نیز دیده می‌شود و قیمت بالای این محصول باعث نشده تا سازندگان بخواهند از امکانات آن بکاهند.
 
نسخه سرامیکی اپل واچ 2
اما در مورد قیمت این ساعت هوشمند، آیا تعداد کاربرانی که به فکر خرید نسخه سرامیکی اپل واچ ۲ هستند، بالا خواهد بود؟ شکی نیست که بسیاری از جوانان و کاربران این ساعت هوشمند، تمایل به خرید مدل‌های اسپرت‌تر آن خواهند داشت و شاید هیچ کسی انتظار پرداخت چنین پولی را برای چنین محصولی نداشته باشد. البته این اولین بار نیست که ما شاهد قیمت بالای ساعت هوشمند اپل هستیم، اما چیزی که باعث شده تا ما بخواهیم در مورد نسخه سرامیکی این ساعت کمی حساس باشیم، تفاوت قیمت آن با نسخه اصلی است.
اگر اخبار قبلی را دنبال کرده باشید، باید بدانید که اپل واچ ۲ قرار است با قیمت پایه ۳۶۹ دلار در اختیار کاربران قرار بگیرد، در حالی که نسخه ۳۸ میلی‌متری و سرامیکی این ساعت هوشمند با قیمت ۱۲۵۰ دلار و نسخه ۴۲ میلی‌متری آن با قیمت ۱۳۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد. همچنین چهره ظاهری نسخه سرامیکی این ساعت هوشمند، نمی‌تواند تا این اندازه قیمتی به نظر برسد.
 
منبع :Phonearena
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا