اخبار

قیمت گلکسی نوت ۷ قبل از رونمایی رسمی آن توسط سامسونگ منتشر شد

قیمت گلکسی نوت ۷ (Galaxy Note 7) به بیرون درز کرد. در این چند سال اخیر، درز عکس‌ها و اطلاعاتی از محصولات جدید کمپانی‌های مختلف، قبل از آن‌که این جزئیات توسط منابع معتبر یا شرکت سازنده مورد تائید قرار گرفته باشد تبدیل به یک سرگرمی در بخش تکنولوژی شده است و سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
اکنون همه منتظرند تا غول کره‌ای و بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند جهان، گوشی Galaxy Note 7 خود را در هفته آینده، دوم آگوست (۱۲ مرداد ماه) رونمای کند؛ اما درحال حاضر بسیاری از جزئیات مربوط به این فبلت جدید منتشر شده و سرگرمی دوستداران تکنولوژی در حال تکمیل شدن است.
اوایل امروز یک تصویر ۳۶۰ درجه‌ای که گفته می‌شود سامسونگ گلکسی نوت ۷ است در وب‌سایت فرانسوی Nowhereelse خودنمایی کرد. علاوه بر آن رندرهایی از این دستگاه با کیفیت وضوح تصویری بالا در کنار آن قرار گرفته و جزئیات بیشتری درباره ابعاد، وزن و قیمت گلکسی نوت ۷ منتشر شد.
بر اساس این گزارش، موبایل سامسونگ گلکسی Note 7 با اندازه‌های ۷٫۹ در ۷۳٫۹ در ۱۵۳٫۵ میلیمتر، ۱۶۸ گرم وزن داشته و بدین شکل از نظر اندازه شبیه به Galaxy Note 5 بوده؛ هرچند که کمی از آن باریک‌تر است (شاید این ضخامت کمتر به‌لطف نمایشگر دو طرف منحنی نوت ۷ باشد).
این دستگاه جدید، درواقع اولین سری از گلکسی نوت سامسونگ بوده که به کد حفاظتی IP68 مجهز شده است. همان‌طور که می‌دانید این کد آی پی، مقاوت دستگاه‌های الکترونیکی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را نشان می‌دهد و در ضمن برای اولین بار است که از اسکنر چشمی نیز برخوردار شده است. با این تفاسیر دو صفت اولین برای گلکسی نوت ۷ اتفاق خواهد افتاد. این مورد در نوع خود می‌تواند بسیار جالب توجه باشد.
یکی از مهمترین و جالب توجه‌ترین موضوعاتی که در وب‌سایت Nowhereelse خودنمایی می‌کرد، قیمت گلکسی نوت ۷ بود. این دستگاه در فرانسه چیزی در حدود ۸۵۰ یورو قیمت خواهد داشت (شایعات قبلی نیز به چنین رقمی اشاره کرده بودند). با این وضعیت، احتمالا قیمت گلکسی نوت ۷ برای عرضه در بازارهای ایالات متحده حول و حوش ۸۰۰ تا ۸۵۰ دلار خواهد بود.
این‌طور که از خبرها برمی‌آید، احتمالا در کنار اسمارت فون گلکسی نوت ۷، نسل بعدی هدست Samsung Gear VR نیز رونمایی شود. در زیر می‌توانید رندرهایی را که در این وب‌سایت فرانسوی در سه رنگ آبی، نقره‌ای و سیاه به‌نمایش درآمده از نزدیک ببینید. دوم آگوست بسیار نزدیک شده است،
منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا