اخبار

لنوو با گوشی SoftBank 503LV به جمع تولیدکنندگان گوشی های ویندوزی پیوست

اندروید و ios ، دو سیستم عامل بی رقیب بازار گوش های هوشمند هستند که تقریبا با قدرتی که دارند فکر ورود به بازار گوشی های هوشمند را از سر هر سیستم عامل دیگری می پرانند و در بدو تولد این آرزو را خفه می کنند.با این وجود مورد سومی وجود دارد که به دلایل شاید شخصی طرفداران خاص و پروپاقرص خود را دارد، کاربرانی که به طور وفادارانه از آن استفاده کرده و با وجود نقصان در برخی اپلیکیشن ها، بدان پشت نمی کنند!
کمپانی های تازه وارد به بازار برای فروش خوب، بین دو سیستم عامل محبوب حق انتخابی ندارند، پس ناچار به اندروید روی می آورند.اما برخی از شرکت ها معروف و شناخته شده تکنولوژی کمی بر روی سرمایه خود ریسک کرده و گهگاه محصولی ویندوزفونی عرضه می کنند.البته گرایش به این سیستم عامل با معرفی ویندوز ۱۰ موبایل نسبت به قبل بسیار بیشتر شده و تمایل کاربران شرکت های بیشتری را به این سمت از تولید کشانده است.
 
SoftBank 503LV
در این بیان لنوو جدیدترین کمپانی در میان تولید کنندگان سرشناس است که میخواهد شانس خود را در این بازار تست کند.البته اولین گوشی ویندوزی لنوو به صورت اختصاصی برای بازار ژاپن عرضه خواهد شد.
SoftBank 503LV که به طور اختصاصی در بازار ژاپن و برای یکی از اپراتورهای شناخته شده آن عرضه خواهد شد، دارای پنل شیشه‌ای در پشت خود بوده و جزء میان رده های بازار بشمار می رود.
نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۷، ۳ گیگابایت رم، باتری ۲۲۵۰ میلی آمپر ساعتی، دوربین اصلی ۸ و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی امکاناتی هستند که این محصول بدان ها مجهز شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا