اخبار

لنوو گوشی PHAB2 Pro مبتنی بر پروژه تانگوی گوگل را معرفی کرد

از مدت‌ها قبل اعلام شده بود که لنوو قصد دارد گوشی جدیدی را براساس پروژه‌ی تانگوی گوگل معرفی کند. دقایقی قبل در جریان رویداد تک‌ورلد لنوو از فبلت PHAB2 Pro رونمایی شد که این فبلت غول‌پیکر براساس پروژه‌ی تانگوی گوگل ساخته شده است. ضمن اینکه لنوو دو نسخه‌ی دیگر از این محصول را نیز معرفی کرد.
فب ۲ پرو لنوو به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی کواداچ‌دی مجهز شده که در ادامه به بررسی دیگر مشخصات فنی آن می‌پردازیم.
 

این فبلت که نسل جدید فبلت PHAB لنوو به شمار می‌رود اولین محصول برمبنای پروژه‌ی تانگوی گوگل است به یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۲ با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسل همراه با سنسور FishEye برای پیاده‌سازی قابلیت‌های تانگو، باتری ۴۰۵۰ میلی‌آمپرساعت و اندروید ۶ مجهز شده است.
فب ۲ پرو ۲۵۰ گرم وزن دارد و ابعاد آن ۱۷۹.۸۳ در ۸۸.۵۷ در ۶.۹۶ میلی‌متر است.

ترکیب سنسورها و دوربین‌های این فبلت باعث شده تا هر آنچه از پروژه‌‌ی تانگوی گوگل انتظار دارید محقق شود. تمامی سنسورها در پشت دستگاه قرار دارد و همین امر باعث شده پشت گوشی کمی بیش از حد شلوغ باشد.
البته لنوو در این مراسم از دو نسخه‌ی دیگر PHAB2 به نام PHAB2 Plus و PHAB2 رونمایی کرد که هر دو گوشی محصولی میان‌رده به شمار می‌روند.

فب ۲ پلاس از یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT8783 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز و معماری ۶۴ بیتی، ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، اندروید ۶، دو دوربین ۱۳  مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 در پشت، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.2، باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعت و تمامی شبکه‌های ارتباطی استاندارد بهره می‌برد. ابعاد این گوشی ۱۷۳.۳ در ۸۸.۴ در ۵.۵ میلی‌متر است.

اما PHAB2 تقریبا مشخصاتی مشابه PHAB2 Plus دارد با این تفاوت که رزولوشن نمایشگر آن اچ‌دی بوده و تنها از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل بهره می‌برد. وزن این دستگاه ۲۰۰ گرم و ابعاد آن ۸۸.۹ در ۱۷۴.۹ در ۶ میلی‌متر است.
نکته‌ی قابل توجه این است که براساس تصاویر منتشر شده، نسخه‌ی پلاس فب ۲ به اسکنر اثرانگشت مجهز شده است. هنوز مشخص نیست آیا گوشی‌های سری PHAB2 وارد بازار آمریکا می‌شوند یا تنها گوشی‌های مبتنی بر تانگو هستند.
 
منبع androidpolice
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا