اخبار

لوازم جانبی MotoMods با قیمت های گزاف عرضه خواهند شد

کمپانی لنوو که در روزهای اخیر موبایل های Moto Z و Moto Z Force را با طراحی مدولار معرفی نموده است در کنار این محصولات و برای بهره گیری هر چه بیشتر از قابلیت های آنها سری ماژول های موسوم به MotoMods را نیز به نمایش گذاشت.
در زمان رونمایی از این محصولات اشاره ای به قیمت های آنها نشد اما حال نرم افزار My Verizon که مربوط به اپراتور امریکایی ورایزون است لیست قیمت های MotoMods را اعلام نموده است تا مشخص شود که قیمت های آنها بسیار گران خواهد بود.
برای مثال پروژکتور Insta-Share که قابلیت نمایش محتوای صفحه نمایش دیوایس را در تصویری ۴۸۰p و ۷۰ اینچی خواهد داشت با قیمت عجیب ۲۹۹ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. JBL SoundBoost Mod هم که دارای دو بلندگوی ۳ واتی است با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار عرضه خواهد شد و Power Pack هم که در دو نسخه با پشتیبانی از شارژ بی سیم و بدون آن به فروش خواهد رسید ۹۹٫۹۹ و ۸۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.
حتی قاب زینتی Kate Spade StyleShell Mod هم که هیچ امکان خاصی را به دیوایس اضافه نمی کند با قیمت ۷۹ دلار عرضه خواهد شد. گفته شده است که این محصولات در کنار موبایل های سری Moto Z در تابستان وارد بازار خواهند شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا