اخبار

لوگوی بازی Watch Dogs 2 توسط تیم تبلیغات کمپانی یوبیسافت مشخص شد

چندی پیش بود که کمپانی یوبیسافت به صورت رسمی تایید کرد که می توان منتظر رونمایی از نسخه دوم سری بازی Watch Dogs در نمایشگاه E3 2016 و طی کنفرانس خبری این ناشر فرانسوی بود. حالا تیم بازاریابی و تبلیغات یوبیسافت نیز اخیرا کیفی به عنوان هدیه برای یکی از فعالان مطرح وب سایت یوتیوب فرستاده که لوگوی Watch Dogs 2 را نمایان می کند.
 
این کاربر یوتیوب که theRadBrad نام دارد، اخیرا تصویری از هدیه فرستاده شده از سوی یوبیسافت تهیه نموده که لوگوی Watch Dogs 2 روی جعبه آن نقش بسته است. این لوگو تقریبا تفاوتی با لوگوی نسخه پیشین ندارد و صرفا عدد ۲ به سمت راست آن افزوده شده است.
 

Watch Dogs 2 Pouch

 
با توجه به اینکه این روزها، تصاویر جعلی زیادی از بازی های ویدیویی مختلف منتشر می شود، وب سایت IGN با یوبیسافت ارتباط برقرار کرد و از آنها پرسید که آیا واقعا چنین هدیه ای را برای theRadBrad فرستاده اند یا خیر که مورد تایید ناشر فرانسوی قرار گرفت. یوبیسافت ضمنا افزوده که بزودی زود، اطلاعات بیشتری درباره نسخه جدید فرنچایز Watch Dogs منتشر خواهد کرد و از طرفداران خواسته تا اندکی بیشتر صبر کنند.
Watch Dogs 2 که انتظار می رود در نمایشگاه E3 امسال رونمایی شود، هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما ظاهرا یوبیسافت می خواهد آن را در تاریخی پیش از آوریل ۲۰۱۷ به دست مشتریان برساند. البته با توجه به اینکه دیگر امسال خبری از نسخه جدید Assassin’s Creed نخواهد بود، تصور می شود که Watch Dogs 2 جای خالی این فرنچایز را پر کند. با این حال با توجه به تاخیرهای فراوان نسخه اول Watch Dogs هنوز نمی توان از این موضوع مطمئن بود.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا