اخبار

لپ تاپ های جدید گیمینگ Alienware معرفی شدند

Alienware نامی شناخته شده در صنعت تولید لپ تاپ و نوت بوک‌های گیمینگ است. این کمپانی به تازگی از سه مدل جدید از لپ تاپ گیمینگ Alienware رونمایی کرده است که دارای قابلیت‌های جذابی هستند و از لحاظ قدرت پردازشی نیز در سطح بسیار بالایی برای کاربران انجام وظیفه می‌کنند.
در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۶ سه مدل جدید لپ تاپ گیمینگ Alienware رونمایی شد. این سه مدل از کارت‌های گرافیکی قدرتمندی برخوردار هستند که در راستای سیاست جدید این کمپانی برای آوردن کارت‌های گرافیک کلاس دسکتاپ برای لپ تاپ‌ها عملی شده‌اند. چند هفته‌ی پیش انویدیا اعلام کرد که قصد دارد کارت‌های گرافیک جدید GTX 1080 ،GTX 1070 و GTX 1060 خود را به دنیای لپ تاپ‌ها بیاورد و حالا این اتفاق در سه مدل جدید لپ تاپ گیمینگ Alienware اتفاق افتاده است.
 
لپ تاپ Alienware 13 از کارت گرافیک GTX 1060 برخوردار خواهد بود، مدل Alienware 15 به کارت گرافیک GTX 1070 مجهز می‌شود و لپ تاپ Alienware 17 نیز از کارت گرافیک قدرتمند GTX 1080 بهره خواهد برد. هر سه مدل این لپ تاپ‌های گیمینگ به قابلیت پشتیبانی از هدست‌های واقعیت مجازی به صورت پیشفرض مجهز شده‌اند و این در حالی است که مطمئنا تجربه‌ی انجام بازی‌های قدرتمند این حوزه بر روی مدل پرچمدار این سری یعنی Alienware 17 بسیار جذاب‌تر و کامل‌تر خواهد بود.
 

هر سه مدل از لپ تاپ‌های جدید Alienware باریک‌تر شده‌اند

به مدل جدید لپ تاپ گیمینگ Alienware نگاه کنید تا روشن شود!
با این که این کمپانی هیچگاه تلاش چندانی برای طراحی باریک محصولات خود نداشته است، اما هر مدل از این سه لپ تاپ گیمینگ Alienware حداقل ۲۰ درصد باریک‌تر از نسل قبلی خود طراحی شده‌اند و این خبر خوبی برای گیمرهایی است که علاقه به طراحی‌‌های مدرن‌تر و زیباتر هستند. لپ تاپ مدل Alienware 15 با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی خود تنها ۲۲ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت و این در حالی است که نسل قبلی دارای ضخامت ۳۴ میلی‌متری بود.
لپ تاپ Alienware 13 نیز دارای ۲۲ میلی‌متر ضخامت خواهد بود، اما نسل سال گذشته‌ی آن با یک بدنه‌ی ۲۸ میلی‌متری طراحی شده بود. Alienware 17 نیز که قدرتمندترین مدل این سری با برخورداری از کارت گرافیک GTX 1080 خواهد بود، تنها ۳۰ میلی‌متر ضخامت دارد. نمایشگرهای ۱۵.۶ اینچی و ۱۷.۳ اینچی دو مدل قدرتمند این سری از فناوری G-sync نیز برخوردار خواهند بود.
دوربین‌های Windows Hello برای ورود به سیستم عامل ویندوز ۱۰ از طریق اسکن کردن چشم‌های کاربران بر روی هر سه این مدل‌ها وجود خواهند داشت و فناوری دنبال کردن حرکات چشم Tobii نیز بر روی مدل ۱۷.۶ اینچی لپ تاپ گیمینگ Alienware به عنوان یک قابلیت جذاب حاضر خواهد بود. این فناوری در لپ تاپ Alienware 17 باعث می‌شود که زمانی که به نمایشگر نگاه نمی‌کنید، نور پس زمینه‌ی کیبورد غیر فعال شود.

برای روشن کردن به مدل جدید لپ تاپ گیمینگ Alienware نگاه کنید

به مدل جدید لپ تاپ گیمینگ Alienware نگاه کنید تا روشن شود!
از این سیستم دنبال کردن حرکات چشم استفاده‌های دیگری هم شده است و به طور مثال زمانی که شما به لوگوی این مدل از لپ تاپ گیمینگ Alienware نگاه کنید، لپ تاپ به طور خودکار روشن خواهد شد. همچنین می‌توانید برای پخش مجدد فیلم بازی خود و بررسی کردن اشتباهاتی که در روند گیم پلی مرتکب شده‌اید نیز از این فناوری بهره ببرید.
این کمپانی بعد از MSI به دومین سازنده‌ای تبدیل شده است که از سیستم دنبال کردن حرکات چشم Tobii در لپ تاپ‌های گیمینگ خود استفاده می‌کند و با اضافه شدن بازی‌های جدیدی نظیر Deus Ex: Mankind Divided ،The Division و تعدادی از بازی‌های سری Assassin’s Creed به لیست پشتیبانی کنندگان این فناوری، رفته رفته شاهد رواج بیشتر آن در بین گیمرها و سازندگان بازی‌های کامپیوتر خواهیم بود.
Alienware به طور دقیق مشخصات سخت افزاری مدل ۱۳ اینچی سری جدید خود را اعلام نکرده است اما هر دو مدل Alienware 15 و Alienware 17 از پردازنده‌ی Core i7 6820HK (اسکای لیک) اینتل که بر روی فرکانس ۴.۱ گیگاهرتزی اورکلاک شده است، برخوردار خواهند بود. همچنین قابلیت سفارش هر دو مدل تا حداکثر ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز وجود خواهد داشت. Alienware 13 قرار است که تا ماه نوامبر روانه‌ی بازار شود، اما دو مدل دیگر تا اواخر همین ماه (ماه سپتامبر) عرضه خواهند شد و این در حالی است که هیچ صحبتی درباره‌ی قیمت آنها به میان نیامده است.
 
aw17_tobil_lnb_90000t90_gy.0
منبع :theverge

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا