اخبار

لیست ۶ گوشی سونی که به طور مستقیم اندروید ۶.۰ را دریافت می کنند.

سونی در صفحه اطلاع رسانی خود اعلام کرده است که در نهایت ۶ مدل از گوشی های این کمپانی آپدیت نسخه ۵.۱.۱ را دریافت نخواهد کرد. در عوض، این مدل ها با جهش از روی این آپدیت مستقیما به اندروید ۶.۰ مارشمالو ارتقا پیدا می کنند.
لیست اعلام شده از قرار زیر است:
Xperia Z3+
Xperia Z4 Tablet
Xperia C4
Xperia C5 Ultra
Xperia M4 Aqua
Xperia M5
اگر به صفحه پشتیبانی در وب سایت سونی مراجعه کنید این شش گوشی را در لیست مدل هایی که قرار است اندروید ۶.۰ را به عنوان ورژن بعدی دریافت کنند می بینید، این در حالی است که هیچ کدام از این مدل ها اندروید ۵.۰ را دریافت نکرده اند.
واقعیت این است که اکنون تمامی کمپانی ها بر روی انتشار اندروید مارشمالو برای گوشی های خود تمرکز دارند و تمامی کاربران نیز اعم از اینکه ورژن اندروید آن ها ۴ است یا ۵ چشم به راه کار کردن با این نسخه هستند و نگاه ها روی این نسخه است. حال تصور کنید اگر سونی بخواهد روی انتشار اندروید ۵.۰ برای این گوشی ها کار کند، مدت زمان انتشار اندروید ۶.۰ برای آن ها چه زمانی خواهد بود؟
هنوز جای تعجب است که چرا هنوز که مدت زمانی از ارائه اندروید مارشمالو می گذرد آپدیت لالیپاپ برای این دستگاه ها ارائه نشده است، اما با این پرش می توان حدس زد که سونی تصمیم گرفته از این پس این روال عقب ماندگی را دنبال نکند و کاربران خود را راضی نگه دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.
منبع : gsmarena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا