اخبار

مایکروسافت: آیا یک آیفون ۶ میخواهید؟ بهتر است یک لومیا ۶۳۵ بخرید!

مایکروسافت با پست عکسی با اکانت بخش آمریکای نوکیا در تــــوئـــیــتر نشان داد که خرید لومیا ۶۳۵ معامله بهتری است نسبت به خرید یک آیفون ۶!

مایکروسافت در این تصویر نشان داده که در عوض پرداخت ۷۰۰ دلار برای خرید یک آیفون ۶ میتوانید با پرداخت ۱۰۰ دلار صاحب یک لومیا ۶۳۵ که از LTE پشتیبانی میکند و تعداد مناسبی لوازم جانبی و سرویس های رایگان بهره مند شوید.
مایکروسافت گفت که کلید موفقیتش در برابر آیفون این است که شما از سرویس های رایگانی همچون OneDrive به همراه ۱۵ گیگ فضای ذخیره سازی رایگان ، Xbox و عناوین اختصاصی برای لومیا ، Lync ، Office suite و MixRadio همراه با سرویس استریم رایگان موسیقی هستند. این تمام چیزهایی است که با پرداخت ۱۰۰ دلار برای یک لومیا ۶۳۵ بدست خواهید آورد.
همچنین شما میتوانید با پرداخت ۶۰ دلار یک اسپیکر بی سیم قابل حمل نوکیا ، ۲۵ دلار برای شارژر قابل حمل نوکیا ، ۲۵ دلار برای یک هدست با کیفیت Coloud Pop و یا حتی میتوانید به جای این هدست هدفون ۳۰ دلاری Coloud Knock را انتخاب کنید ، ۱۵ دلار برای یک قاب محافظ و سرانجام ۳۹.۹۹ دلار برای Nokia Treasure Tag بپردازید. همه اینها با هم به همراه یک لومیا ۶۳۵ قیمتی برابر با ۲۶۹.۹۹ دلار خواهند داشت که در حدود ۱/۳ قیمت یک آیفون ۶ است.

باید پذیرفت که مایکروسافت اینجا دارای یک امتیاز ویژه است و آن چیزی نیست جز قیمت! گوشیهای رده بالا و پرمیموم هرگز پیشنهاد مناسبی برای جیبتان نیستند و نخواهند بود!

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا