اخبار

مایکروسافت اپلیکیشن اسکایپ یونیورسال را برای ویندوز ۱۰ منتشر می‌کند

سال گذشته مایکروسافت اپلیکیشن لمسی اسکایپ را برای ویندوز ۸ حذف کرد. ردموندی‌ها اعلام کردند قصد دارند یک نرم‌افزار پیام‌رسان و تماس تصویری جداگانه‌ای را به جای یک اپلیکیشن یونیورسال برای ویندوز ۱۰ منتشر کنند. ولی به نظر می‌رسد دوباره نظر مایکروسافت تغییر کرده است.
مایکروسافت اعلام کرده بود که به جای یک اپلیکیشن یونیورسال، قصد دارد اپلیکیشن پیام‌رسان جداگانه‌ای را برای ویندوز ۱۰ معرفی کند. حالا به نظر می‌رسد با توجه به بازخوردهای رسیده، نظر ردموندی‌ها تغییر کرده است. سخنگوی اسکایپ اعلام کرده تبلت‌های بزرگ، دستگاه‌های هیبریدی و سیستم‌های کامپیوتری و انتظارات کاربران برای پرهیز از چند اپلیکیشن جداگانه، تصمیم گرفتیم تا نسخه‌ی یونیورسال اسکایپ را منتشر کنیم.
به نظر می‌رسد این غول نرم‌افزاری تصمیم دارد در هفته‌های آتی اپلیکیشن یونیورسال خود را برای ویندوز ۱۰ عرضه کند. این اپلیکیشن تجربه‌ی استفاده از اسکایپ را در یک اپلیکیشن واحد برای ویندوز ۱۰ نسخه‌ی دسکتاپ و موبایل در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از ظاهری ساده شده بهره می‌برد. این اپلیکیشن از تماس تصویری، سیستم پیام‌رسان و اکثر قابلیت‌های اصلی اسکایپ پشتیبانی می‌کند. در بروزرسانی‌های بعدی امکان شرکت در تماس گروهی، به اشتراک‌گذاری محتوای صفحه نمایش و پیام تصویری نیز اضافه می‌شود.
 

اپلیکیشن اسکایپ یونیورسال جدید مایکروسافت برای ویندوز ۱۰ به این معنی است که سه نسخه اپلیکیشن متفاوت از اسکایپ برای این سیستم عامل وجود دارد. سخنگوی اسکایپ می‌گوید با گذشت زمان تمامی نسخه‌های اسکایپ برای ویندوز ۱۰ به یک اپلیکیشن پلتفرم ویندوز یونیورسال تبدیل می‌شود.
ردموندی‌ها قصد دارند با جمع‌آوری بازخوردهای بعدی، این فرایند را به صورت مرحله‌ای تکمیل کنند تا در نهایت اپلیکیشن کاملی را در اختیار کاربران قرار دهند.
برای استفاده از اپلیکیشن جدید اسکایپ باید به عنوان اینسایدر ویندوز ۱۰ ثبت نام کرده باشید. در هفته‌های آینده این اپلیکیشن برای اینسایدرهای ویندوز منتشر می‌شود و انتظار می‌رود در سال جاری در اختیار عموم قرار گیرد.
منبع the vrge
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا