اخبار

مایکروسافت بخواطر اشکالات از دارندگان دستگاه های سرفیس عذرخواهی کرد

این فصل برای مایکروسافت چندان جالب نبود چراکه در دستگاه ها و سرویس‌های جدید این شرکت اشکالاتی وجود داشت اما هم اکنون مایکروسافت حسن نیت خود را ثابت کرده است، امروز مایکروسافت از کاربران سرویس ذخیره سازی ابری‌ وان درایو عذرخواهی کرد که این بابت واکنش‌ماه گذشته بود و از سوی دیگر مشتریان Office 365 در ارائه فضای نامحدود مشکلاتی را به همراه داشتند، در نهایت آخرین عذرخواهی این شرکت به خاطر مشکلات دستگاه های سرفیس بود. در ادامه با تکفارس همراه باشید.
بهتر است از مسئله اصلی دور نشویم مایکروسافت در چند ماه گذشته برای دستگاه های سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک از سوی مشتریان شکایاتی را دریافت کرد و نارضایتی اکثر مشتریان را از دستگاه های نام برده شده‌گرفت، با این حال در طول استفاده از دستگاه ها کاربران با مشکلات خاصی روبه‌رو شده بودند که غیرعادی بودند.
همه این را می‌دانیم که در زمان عرضه دستگاه های جدید مشکلات فراوانی وجود دارد و هر شرکتی ممکن است که اشتباهاتی را در تولید مرتکب شود اما برای یک شرکت معتبر مانند مایکروسافت این اشتباهات و مشکلات چندان جایز نیست.
مشکلات دستگاه های مایکروسافت شامل درایور صفحه نمایش اینتل، نرخ تخلیه بالای انرژی حتی در حالت Sleep یا خواب و از قبیل این‌ها بود که باعث دریافت بازخوردها شد.
متن عذرخواهی شرکت مایکروسافت از سوی جاش اف منتشر شد که در ابتدا به سرفیس پرو ۴ و سپس به سرفیس بوک اشاره کرده است، حال قرار است که شرکت مایکروسافت این مشکلات را به صورت تدریجی با انتشار آپدیت های ویندوز از بین ببرد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا