اخبار

مایکروسافت از لیست عناوین رایگان ماه آوریل دو کنسول اکس باکس وان و اکس باکس ۳۶۰ رونمایی کرد

کمپانی مایکروسافت اخیرا از لیست بازی های رایگان ماه آوریل سرویس اکس باکس لایو رونمایی کرده که به جرات می توان آن را بهترین ماه در تاریخ این سرویس خواند. در ماه آوریل، گیمرها به مجموعه ای از عناوین انحصاری و برتر چند سال اخیر دست پیدا می کنند.
 
پیش از هر چیز، دارندگان کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان در صورت خرید اشتراک سرویس اکس باکس لایو، به بازی انحصاری استودیوی Insomniac یعنی Sunset Overdrive دست پیدا می کنند. Sunset Overdrive اواخر سال ۲۰۱۴ به صورت انحصاری برای اکس باکس وان عرضه شده بود و با گیم پلی هیبریدی اکشن/پلتفرمر خود، هنوز هم جز بهترین عناوین کنسول نسل هشتمی مایکروسافت به حساب می آید. علاوه بر این، بازی شاهکار The Wolf Among Us از استودیوی Telltale نیز در ماه آوریل رایگان خواهد بود.
 
اما بازی های برتر ماه آوریل، تنها در اختیار گیمرهای کنسول اکس باکس وان نیست و دارندگان اکس باکس ۳۶۰ هم به دو عنوان بسیار عالی دست پیدا خواهند کرد. دو بازی Dead Space و Saints Row IV، در دو برهه زمانی روی اکس باکس لایو رایگان خواهند شد و البته به لطف قابلیت Backward Compatiblity امکان اجرای هردوی آن ها روی اکس باکس وان نیز میسر است.
 
با توجه به رقابت بسیار سرسختانه دو سرویس اکس باکس لایو و پلی استیشن پلاس مایکروسافت و سونی، باید دید ژاپنی ها برای مقابله با این پیشنهاد بی نظیر مایکروسافت چه راهکاری اتخاذ می کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا