اخبار

مایکل پچر: بازی های Shenmue 3 و The Last Guardian فروش خوبی نخواهند داشت

بسیاری از گیمرها با معرفی بازی های Shenmue 3 و The Last Guardian در مراسم E3 سال گذشته هیجان زده شدند با این حال یکی از تحلیل گران صاحب نام در صنعت بازی های کامپیوتری حدس می زند که این دو بازی تنها عده محدودی از مخاطبان را جذب خواهند کرد.
مایکل پچر، تحلیلگر گیم، به تازگی در گفت و گو با وبسایت خبری GamingBolt، نظر خود را درباره فرنچایزهای انحصاری سونی که در آینده نزدیک عرضه خواهند شد بیان کرد. به اعتقاد او دو بازی Shenmue و The Last Guardian نمی توانند فروش خوبی برای این کمپانی به همراه داشته باشند.
وی در این باره گفت:

کمپانی سونی در حال حاظر فرنچایزهای بزرگ زیادی در اختیار ندارد، با این حال به نظر می رسد می خواهد آن ها را عرضه کند. آن هایی هم که تاخیر خورده اند احتمالا عناوینی ضعیف خواهند بود. مثلا بازی The Last Guardian، فکر می کنید این بازی چقدر سرگرم کننده باشد؟ بعید به نظر می رسد این بازی چیزی در حد Uncharted و یا The Last of Us از آب درآید. می توان گفت این بازی بیشتر برای قشر خاصی از جامعه خواهد بود. Shenmue هم همینطور. شاید این عناوین بازی های قابل قبولی باشند، اما اینکه خارج از بازار ژاپن چقدر فروش کنند، فکر نمی کنم خیلی.

البته این تنها نظر شخصی این تحلیلگر است و پیش بینی او می تواند اشتباه از آب درآید، همانطور که در گذشته نیز این اتفاق افتاده است. Shenmue می تواند فروش بسیار خوبی داشته باشد. چراکه در کمپین Kickstarter توانست میلیون ها دلار حمایت را نصیب خود کند. از طرف دیگر افراد زیادی سال ها منتظر بازی The Last Guardian بوده اند و این خود می تواند به معنی تقاضای زیاد برای این بازی باشد.
 

the last guardian
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا