اخبار

مدیرعامل شرکت جیرینگ: در حوزه بانکداری همراه، اول راه هستیم

مدیرعامل شرکت جیرینگ:

در حوزه بانکداری همراه، اول راه هستیم

 

۱۵

 
مدیرعامل شرکت جیرینگ در حاشیه مراسم قرعه کشی جشنواره یلدا تا نوروز این شرکت گفت: جیرینگ، طی سال جاری به دنبال ارائه خدمات جدید در حوزه خدمات بلیط همراه و پرداخت همراه است و برهمین اساس مدیران ما نیز در شرکت برای تحقق این موضوع در سال جدید متمرکز شده‌اند.
روابط عمومی جیرینگ–  مهندس مهرداد خطیبی با بیان این مطلب افزود: جیرینگ اکنون وارد سال ششم فعالیت خود در حوزه بانکداری و پرداخت همراه شده و با همکاری بانک ها و شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSPها)، خدمات مالی و پرداخت را بر بستر تلفن همراه ارایه کرده که از دید ما این، تازه اول راه است.
مدیرعامل شرکت جیرینگ گفت: اکنون فضا برای همکاری با شرکت های مطرح بین المللی وجود دارد و از همین رو، مجموعه جیرینگ در حال رایزنی برای مشارکت با یک اپراتور مطرح بین المللی برای ارائه خدمات نوین حوزه پرداخت همراه است.
 

قرعه کشی یک دستگاه خودرو آلفا رومئو جولیتا

براساس این گزارش، طی مراسمی در برج همراه اول، با حضور برخی از اعضای هیات مدیره جیرینگ و مدیران ارشد همراه اول و همچنین نماینده سازمان صدا و سیما، طبق وعده داده شده، یک دستگاه خودروی آلفا رمئو جولیتا برای شرکت کنندگان در جشنواره یلدا تا نوروز جیرینگ، قرعه کشی شد.
طبق این گزارش، قرعه کشی به صورت گوی گردان انجام شد، که نهایتا آقای احسان معظمی گودرزی با شماره تلفن همراه  ۶۹***۰۹۱۹۱۷ از روستای ونایی شهر بروجرد برنده خوش شانس یک دستگاه خودروی آلفارمئو جولیتا جشنواره یلدا تا نوروز شرکت جیرینگ شد.
براساس این گزارش، روابط عمومی شرکت جیرینگ از تمامی مشترکان همراه اول که در جشنواره یلدا تا نوروز شرکت کرده بودند، به دلیل تاخیر در اعلام نام برنده که آن هم به علت مشخص شدن وضعیت حقوقی مالک خط بود، عذرخواهی کرد.
گفتنی است، مشترکان همراه اول که از ابتدای دی ماه از طریق سرشماره #۷* تا ۱۷ فروردین اقدام به خرید شارژ همراه اول برای خود یا سایرین کرده بودند، به ازای هر ۱۰۰۰ تومان خرید۱۰ امتیاز دریافت می کردند.
این در حالی است که حداقل امتیاز ورود در قرعه کشی یک دستگاه خودرو جولیتا۱۰۰ امتیاز در نظر گرفته شده بود به نحوی که هر ۱۰۰ امتیاز یک کد  قرعه کشی محسوب می شد و هرچه تعداد کدهای قرعه کشی افراد بیشتر باشد شانس برنده شدن آن فرد در قرعه کشی بیشتر می شد.
به گزارش روابط عمومی جیرینگ، مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری و دایمی همراه اول در حال حاضر می‌توانند با شماره‌گیری #۷*  و ورود به منوی مربوطه با کارت بانکی و وارد کردن رمز دوم، سیم‌کارت خود یا دیگران را به صورت فوق العاده شارژ و یا اینکه قبض تلفن همراه خود را پرداخت کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا