اخبار

مروری بر تغییرات جدید بیلد ۱۴۳۹۳ ویندوز ۱۰

 چیزی تا انتشار نسخه نهایی آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ – Anniversary Update – باقی نمانده است. طبقه ادعای مایکروسافت، این آپدیت حاوی تغییرات گسترده‌ای در سیستم عامل مربوطه است. علاقه مندان و توسعه دهندگان از ماه‌های گذشته قادر به استفاده از این قابلیت‌های آزمایشی در بیلد ۱۴۳۹۳ ویندوز ۱۰ بوده‌اند. کمپانی مایکروسافت اخیرا یک آپدیت تجمعی برای بیلد ۱۴۳۹۳ ویندوز ۱۰ در رایانه و تلفن‌های هوشمند منتشر کرده که شماره ساخت آن را به ۱۴۳۹۳٫۳ ارتقاء داده است.
به نظر می‌رسد بیلد ۱۴۳۹۳ ویندوز ۱۰ همان بیلد آر تی ام برای این سیستم عامل باشد؛‌ بدین معنا که کاربران در دوم آگوست همین بیلد را به عنوان نسخه نهایی دریافت می‌کنند. مایکروسافت در حال حاضر به جای انتشار بیلد‌های کامل ویندوز ۱۰، تنها آپدیت‌های تجمعی را جهت رفع مشکلات مختلف سیستم عامل منتشر می‌کند.
در ادامه توجه شما را به لیست تغییرات و امکانات جدید در آپدیت بیلد ۱۴۳۹۳ ویندوز ۱۰ جلب می‌نماییم:

  • مشکل ورودی کیبورد و چرخش آن به حالت تمام صفحه در برخی تبلت‌های ویندوزی حل شده است.
  • مشکلی تاخیر خوردن آپدیت‌های ویندوز در سیستم‌های استندبای برطرف شد.
  • مشکل تایپ عبارات کره‌ای در حالت ویرایشگر کره‌ای ویندوز (IME) در برخی اپلیکیشن‌های فروشگاه برطرف شد.
  • مشکلی که موجب عدم اجرای اپلیکیشن‌های فروشگاه به خاطر لایسنس آنها می‌شد در این نسخه برطرف شده است.
  • مشکل همگام سازی اپلیکیشن‌هایی که از DDE برای ارتباط پروسه‌ای بهره می‌برند، برطرف شده است.

هنگامی که بیلد ۱۴۳۹۳ ویندوز ۱۰ اوایل همین هفته منتشر شد، نسخه پی سی تنها یک مشکل بزرگ داشت که به کمک یک آپدیت درایوری در سرفیس پرو ۴ و سرفیس بوک حل شد. بیلد مربوط به تلفن‌های هوشمند سه مشکل شناخته شده داشت؛ یکی از آنها از طریق آپدیت اپلیکیشنی حل شد، اما دو مورد دیگر در لیست بالا قرار نگرفته‌اند و باید کماکان منتظر رفع آنها باشیم.
بیلد ۱۴۳۹۳٫۳ هم اکنون برای هر کاربری که بیلد پیش نمایش ۱۴۳۹۳ را بر روی رایانه یا تلفن هوشمند خود اجرا می‌کند، در دسترس قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم جهت رفع باگ‌ها حتما این نسخه را دریافت و نصب کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا