اخبار

مسنجر اندرویدی فیس بوک به زودی به قابلیت پاسخ سریع مجهز می شود

همه ما هنگام دریافت پیام های جدید، نوتیفیکیشن های مربوط را نیز دریافت می کنیم اما گاهی اوقات مشغول استفاده از یک اپلیکیشن دیگر هستیم و منتقل شدن به یک اپلیکیشن دیگر باعث گسستگی روند کار ما خواهد شد. به همین دلیل برخی از اپلیکیشن های پیام رسان اخیراً به قابلیت پاسخ سریع مجهز شده اند و کاربران قادر هستند مستقیماً پیام های خود را از داخل نوتیفیکیشن ها پاسخ دهند که مسنجر فیس بوک نیز به زودی به جمع این اپلیکیشن ها خواهد پیوست.
خبر خوشحال کننده ای برای کاربران مسنجر فیس بوک از راه رسیده است چرا که به زودی قابلیت پاسخ سریع به این سرویس نیز افزوده خواهد شد. بر اساس گزارشات اخیر، آخرین نسخه بتای مسنجر فیس بوک با قابلیت پاسخ سریع یکپارچه سازی شده است و کاربران از این پس قادر خواهند بود پیام های خود را مستقیماً از داخل نوتیفیکیشن ها پاسخ دهند. بنابراین دیگر نیازی به باز کردن یک اپلیکیشن دیگر نیست.
 

مسنجر فیس بوک

البته اگر تعداد نوتیفیکیشن های ارسال شده از حدی بیشتر شود، کاربران برخی از آنها را در لیست مشاهده نخواهند کرد اما اگر تنها یک یا دو پیام در لیست وجود داشته باشد، این قابلیت بسیار کاربردی و مناسب خواهد بود. از آنجایی که نسخه iOS مسنجر هم اکنون به پاسخ سریع مجهز است، دیگر وقت آن رسیده که نسخه اندرویدی نیز به این قابلیت مجهز شود.
همانطور که پیش تر هم اشاره کردیم، باید در نظر داشته باشید که این قابلیت فعلاً در نسخه بتای مسنجر قابل دسترس است و بنابراین اگر جزو تسترهای نسخه بتا محسوب نمی شوید، این قابلیت را تا هفته ها و ماه های آینده که زمان عرضه اصلی فرا برسد، مشاهده نخواهید کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا