اخبار

مشخصات سامسونگ گلکسی سی ۹ بار دیگر لو رفت

مشخصات سامسونگ گلکسی سی ۹ (Samsung Galaxy C9) چند ماه است که طی خبرها و شایعات مختلف در حال انتشار بوده و در بنچمارک های گوناگون اطلاعات آن لو رفته است. حالا اطلاعات بسیار زیادی از این گوشی داریم و تنها مورد مجهول در این زمینه، تاریخ معرفی رسمی آن است. 
قبلا طی تست بنچمارک های انتوتو و گیک بنچ و همچنین اطلاعات لو رفته از وب سایت Zauba هند، بخشی از مشخصات سامسونگ گلکسی سی ۹ فاش شده بود. بر این اساس این گوشی از یک نمایشگر ۶٫۰ اینچی با دقت فول اچ دی (۱۰۸۰p) به همراه تراشه اسنپدراگون ۶۵۲ کوالکام، میزان حافظه رم شش گیگابایتی و دو دوربین مجهز به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. از طرفی میزان حافظه داخلی پیشفرض این گوشی برابر با ۶۴ گیگابایت بوده و به طور پیشفرض از نسخه ۶٫۰٫۱ سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو استفاده خواهد کرد.
 
مشخصات سامسونگ گلکسی سی 9 دوباره فاش شد
از طرفی این سری از اطلاعات دوباره در بنچمارک جی اف ایکس بنچ تایید شد. در آن تست مشخص شد که دوربین اصلی و سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و دستگاه از NFC نیز برخوردار خواهد بود. تنها موضوعی که در مورد مشخصات سامسونگ گلکسی سی ۹ مجهول مانده بود، میزان ظرفیت باتری دستگاه بود. اما حالا این گوشی توانسته است مجوز FCC را نیز دریافت کند و در همین حین اطلاعات مربوط به باتری آن نیز از یک تصویر اسکرین شات فاش شده است. بر این اساس گلکسی سی ۹ شش اینچی از یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد. با توجه به نمایشگر بزرگ این گوشی، تنها نگرانی کاربران نیز حل شده و این میزان برای شارژدهی به این فبلت کافی خواهد بود.
گلکسی سی ۹ گواهی FCC را نیز دریافت کرده و حالا یک قدم دیگر به معرفی رسمی نزدیک تر شد. حالا تنها موضوع مجهول در مورد این گوشی، تاریخ رونمایی از آن خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا