اخبار

مشخصات سخت افزاری وان پلاس ۳ منتشر شد؛ احتمال رونمایی در ۱۹ فروردین

فروردین ماه امسال برای دوست داران تلفن های هوشمند بسیار جذاب خواهد بود. تا به حال می دانستیم که پرچم داران دو شرکت هواوی و HTC (خانواده P9 متشکل از سه دستگاه و HTC 10) در همین ماه در روزهای ۱۸ و ۳۱ فروردین رونمایی خواهند شد. حالا اطلاعاتی که در بنچمارک Antutu منتشر شده نشان می دهد باید منتظر معرفی پرچم دار بعدی کمپانی وان پلاس نیز در همین روزها باشیم.
آن طور که وب سایت GizmoChina گزارش داده بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع معتبر، وان پلاس قصد دارد مراسم رونمایی از پرچم دار بعدی خود یعنی مدل OnePlus 3 را درست یک روز پس از کنفرانس هواوی و در تاریخ ۱۹ فروردین ماه برگزار کند. اما به جز این مورد، امروز اطلاعاتی از این گوشی در بنچمارک Antutu نیز منتشر شده که تعدادی از مهم ترین جزئیات سخت افزاری دستگاه را نیز مشخص می کند. با توجه به این نتایج، وان پلاس ۳ دارای سیستم عامل اندروید ۶٫۰٫۱ بوده و از پردازنده اسنپ دراگون ۸۲۰ کمپانی کوالکام در کنار ۴ گیگابایت حافظه RAM و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی استفاده می کند.
 
همچنین دوربین های این دستگاه ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی بوده و نمایشگر آن نیز به صورت FHD و با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است. این مشخصات همگی در سطح سایر پرچم داران فعلی بازار می باشند و احتمالا بزرگترین نقطه قوت کمپانی وان پلاس برای این گوشی باز هم قیمت فوق العاده رقابتی آن در مقایسه با سایرین خواهد بود.
 
پیشتر نیز مدیر عامل این شرکت خبر از طراحی جدید دستگاه داده بود که می تواند احتمال استفاده از بدنه فلزی یا سرامیکی را در این مدل افزایش دهد.  باید دید آیا وان پلاس نیز همانند شیائومی قصد گسترده تر کردن بازارهای فروش خود را دارد یا باز هم تمرکز خود را تنها بر کشور چین قرار می دهد. احتمالا در روزهای آینده جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر خواهند شد و شاید شاهد انتشار تصاویر اولیه آن نیز باشیم.
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا