اخبار

مشخصات فنی میت ۹ هواوی بار دیگر فاش شد

انتظار می‌رود هواوی نسل جدید گوشی هوشمند پرچمدارش را که میت ۹ نام دارد، سوم نوامبر یا ۱۳ آبان ماه رونمایی کند. در هفته‌های گذشته اخبار و شایعات متعددی در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند فاش شده که شامل رندرهایی منتسب به این محصول نیز می‌شود. به نظر می‌رسد میت ۹ هواوی نیز همچون گلکسی اس ۷ اج سامسونگ از وجود نمایشگر خمیده بهره خواهد برد. حال اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این گوشی هوشمند ارائه شده که داده‌های پیشین را تایید می‌کند.
براساس اطلاعات جدید، میت ۹ هواوی از وجود نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰، تراشه‌ی Kirin 960، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم براساس مدل و حافظه‌ی داخلی بهره خواهد برد. براساس شنیده‌ها هواوی تراشه‌ی Kirin 960 را اواخر ماه جاری میلادی رونمایی خواهد کرد. همچنین این گوشی هوشمند نسخه‌ای مجهز به حافظه‌ی رم ۲۵۶ گیگابایتی خواهد داشت. هواوی در کنار اندروید ۷.۰ نوقا از رابط کاربری EMUI 5 خود استفاده خواهد کرد.
هنوز اطلاعاتی در خصوص باتری مورد استفاده در این گوشی هوشمند ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد با یک باتری بزرگ روبرو خواهیم شد. در مورد دوربین نیز با توجه به همکاری هواوی با لایکا و همچنین سابقه‌ی استفاده از دوربین دوگانه در پی ۹، انتظار می‌رود در گوشی میت ۹ نیز دوربین دوگانه مورد استفاده قرار گیرد. اطلاعات موجود نشان از این دارد که دوربین دوگانه شامل یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی در کنار سنسور ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. دیافراگم لنز مورد استفاده نیز f/۲.۰ خواهد بود.
مراسم هواوی سوم نوامبر سال جاری در شهر مونیخ کشور آلمان برگزار خواهد شد که نشان از عرضه‌ی این محصول به بازار اروپا دارد، اما هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی راهی بازار آمریکا شمالی خواهد شد یا خیر. با توجه به مشکلات پیش آمده برای گلکسی نوت ۷ سامسونگ، فرصت برای سایر کمپانی‌ها به منظور تصاحب سهم بازار فبلت‌ها مهیا است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا