اخبار

مشخصات گلکسی اس ۷ اکتیو در لیست بنچمارک GFXBench

سامسونگ هرساله مدلی از سری گلکسی اس با پسوند اکتیو عرضه‌ می‌کند که از مقاومت بالایی برخوردار است. امسال نیز این امر تکرار خواهد شد و قرار است شاهد عرضه‌ی گلکسی اس ۷ اکتیو (Galaxy S7 Active) باشیم. هرچند به‌تازگی مشخصات گلکسی اس ۷ اکتیو نیز در بنچمارک GFXBench لیست شد است.
شاید مدل‌های اکتیو سری اس گلکسی از زیبایی خاصی برخوردار نباشند؛ اما به دلیل داشتن مقاومت بالا در برابر ضربات و نفوذ آب و گرد و خاک، طرفداران زیادی دارند. بعد از معرفی پرچم‌دار کمپانی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷، می‌شد انتظار عرضه‌ی مدل اکتیو آن را داشت که گویا این امر نیز به‌زودی به تحقق خواهد یافت و شاهد عرضه‌ی گلکسی S7 Active خواهیم بود.
به‌تازگی لیستی در بنچمارک GFXBench قرار گرفته که مشخصات گلکسی اس ۷ اکتیو را به ما نشان می‌دهد. طبق این لیست، محصول جدید سامسونگ دارای تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و صفحه‌ای با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود؛ البته با این تفاوت که ابعاد صفحه نمایش این گوشی از ۵٫۱ اینچ استفاده شده در گلکسی اس ۷ به ۵٫۵ اینچ افزایش یافته است.
از دیگر مشخصات گلکسی اس ۷ اکتیو که در لیست بنچمارک قرار گرفته است می‌توان به باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت اشاره کرد که قرار است وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی را بر عهده داشته باشد.
با وجود اینکه هر دو مدل گلکسی اس ۷ (Galaxy S7) و گلکسی اس ۷ اج (Galaxy S7 Edge) دارای گواهی مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک و قطرات آب هستند، مدل گلکسی اس ۷ اکتیو قرار است میزان مقاومت بیشتری نسبت به این دو مدل داشته و حتی در برابر ضربات ناشی از افتادن نیز آسیب کمتری ببیند. انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به گواهی MIL-STD-810G باشد که نشان دهنده‌ی سطح کیفی این محصول در حد نظامی می‌دهد و اصولا این گواهی به محصولاتی داده می‌شود که در برابر فشار، ورود آب و نمک و همچنین شوک در امان هستند.
با این وجود تنها باید صبر کرد تا گوشی قدرتمند و مقاوم گلکسی اس ۷ اکتیو رونمایی شود؛ زیرا زمانی بنچمارک‌های یک محصول منتشر می‌شود که در مراحل پایانی ساخت خود قرار داشته و نمونه‌ی قابل استفاده‌ای از آن ساخته شده باشد.
مشخصات گلکسی اس 7 اکتیو

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا