اخبار

مشخصات گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ در بنچمارک GFXBench نمایان شد

همین چند هفته قبل بود که خبر تایید ساخت سه مدل جدید از سری A سامسونگ؛ یعنی گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ ، گلکسی A5 مدل ۲۰۱۷ و گلکسی A7 مدل ۲۰۱۷ منتشر شد. این گوشی‌ها، نسل سوم از سری A سامسونگ هستند که به شماره سریال‌های SM-A320F و SM-A520F و SM-A720F ساخته خواهند شد.
ساعاتی پیش یکی از این سه مدل گوشی در بنچمارک GFXBench نمایان شد. این گوشی که گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ است، تا حدودی به ما نشان می‌دهد که سامسونگ احتمالا از چه مشخصاتی در آن استفاده خواهد کرد. با توجه به این تست بنچمارک، گوشی گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ از یک نمایشگر ۴٫۷ اینچی با رزولوشن تصویر ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اگزینوس ۷۸۷۰ با سرعت ۱٫۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ گرافیکی Mali-T830 بهره خواهد برد. به علاوه اینکه، گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ به ۲ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. در قاب پشتی گوشی از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد و در قاب جلو، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی جهت گرفتن تصاویر سلفی و چت ویدیویی به کار خواهد رفت. سیستم عامل پیش‌فرض نصب شده در گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ نیز اندروید ۶٫۰٫۱ است.
تجربه در مورد گوشی‌های سری A سامسونگ نشان داده که هر سه نسخه از این مدل، از دوربین‌های یکسانی بهره می‌برند. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که دوربینی که در گلکسی A5 و A7 مدل ۲۰۱۷ استفاده خواهد شد، همان دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ خواهد بود.
 
مشخصات گلکسی A3 مدل 2017 در بنچمارک GFXBench نمایان شد

دیگر امکانات گوشی گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷

در بنچمارک GFXBench جزئیات بیشتری از گوشی گلکسی A3 مدل ۲۰۱۷ مشاهده شده است. دوربین عقب این گوشی از امکاناتی مانند فوکوس خودکار، تشخیص چهره، فلاش و فوکوس لمسی برخوردار بوده در حالی که قابلیت HDR در آن مشاهده نمی‌گردد. از دیگر قابلیت‌های گوشی نیز می‌توان به شتاب‌سنج، فشارسنج، بلوتوث، GPS، قطب‌نما، ژیروسکوپ، سنسور نور، NFC، گام‌شمار، سنسور مجاورت (برای خاموش شدن نمایشگر گوشی هنگام صحبت)، وای فای و استفاده از یک سیم‌کارت اشاره کرد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا