اخبار

مشخصات گوشی نوبیا X8 فاش شد

مشخصات گوشی نوبیا X8 به بیرون درز کرد. نوبیا یکی از شرکت‌های تابعه هلدینگ ZTE است. این کمپانی به تازگی راه خود را در بازار گوشی‌های هوشمند پیدا کرده و تا کنون محصولات میان رده‌ی خوبی معرفی کرده است.
چندی پیش شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد این کمپانی محصول جدیدی به نام نوبیا X8 ساخته است؛ اما هیچ تائیدیه‌ی رسمی از طرف شرکت منتشر نشد. به نظر می‌رسید نوبیا بر روی گوشی‌های سری Z11 خود تمرکز کرده و معرفی نوبیا X8 را به ‌زمان دیگری موکول کرده باشد؛ اما اکنون مشخصات گوشی نوبیا X8 در فضای آنلاین منتشر شد و اطلاعات خوبی از این گوشی هوشمند پرچم‌دار به بیرون درز کرد.
بر اساس آخرین شایعات؟ پرچم‌دار Nubia X8 در چهار نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد شد. نوبیا X8 لایف استایل، نوبیا X8 استاندارد، نوبیا X8 high و نوبیا X8 PPT؛ در این بین نسخه لایف استایل که قدرت کمتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارد، دارای یک نمایشگر بزرگ ۶٫۴ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود. ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته و به پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۵۰ مجهز خواهد شد. این گوشی که با یک باتری عالی همراه شده، ارزان‌ترین مدل در بین این سری از گوشی‌های نوبیا خواهد بود.
نوبت به مشخصات گوشی نوبیا X8 استاندارد است. این گوشی نیز با نمایشگر ۶٫۴ اینچی با رزولوشن تصویری ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل همراه خواهد بود. آخرین محصول کوالکام، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ به آن قدرت داده و از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد شد. نسخه‌ی high نیز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و رزولوشن ۲K ارتقا یافته است و در پایان نسخه‌ی سطح بالای PPT وجود خواهد داشت. این مدل به جدیدترین محصول معرفی نشده‌ی کوالکام، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۳ مجهز خواهد شد و همچنین ۶ گیگابایت رم خواهد داشت.
تا کنون در سال ۲۰۱۶ از کمپانی نوبیا تنها یک گوشی هوشمند دیده شده است؛ گوشی نوبیا زد ۱۱ مینی، دو مدل دیگر این سری که مشخصات بالاتری نیز خواهند داشت به نام Z11 و Z11 مکس به‌زودی عرضه خواهند شد. گفته می‌شود که احتمالا مدل‌های نوبیا Nubia X8 در نیمه دوم سال وارد بازار خواهند شد؛ اما یادتان باشد که تمامی این خبر‌ها در حد یک شایعه است و هنوز هیچ کدام به طور رسمی تائید نشده است.
منبعgizmochina

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا