اخبار

مشخصات گوشی Xiaomi Mi 5s لو رفت !

در ژوئن گذشته گفته شد که انتظار می‌رود گوشی Xiaomi Mi 5s درست شبیه به مدل شیائومی می ۵ باشد، اما گویا این دستگاه پر شده است از مشخصات فنی سطح بالا و ارتقا یافته‌ای که آن را در دسته بندی گوشی‌های بالا رده قرار می‌دهد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این دیوایس در اواخر امسال معرفی شود. امروز مشخصات شیائومی می ۵s در قالب چند اسکرین شات منتشر شده و مشخصاتی که از ان به بیرون درز کرد، گوشی بسیار قدرتمندی را معرفی می‌کند.
گوشی Xiaomi Mi 5s دارای یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی بوده که از فناوری فورس تاچ (Force Touch) بهره‌مند خواهد شد. قدرت این دستگاه از یک پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام با سرعت کلاک ۲٫۴ گیگاهرتز تامین شده و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ کارهای گرافیکی آن را هندل خواهد کرد. ۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR4 با سرعت کاری ۱۸۶۶ مگاهرتز و ۲۵۶ گیگابایت حافظه سریع UFS 2.0 فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل می‌دهد.
خبرهای منتشر شده قبلی وجود دو نسخه از این دیوایس را تایید می‌کردند. گفته می‌شد که نسخه‌ای از این دستگاه به ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز بوده و مدل دیگر از ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد شد؛ اما گویا فضای ذخیره سازی آن بسیار گسترده‌تر است. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر نوری ۴ محوره و دهانه دیافراگم f/1.8 در پنل پشتی آن جای گرفته است. پورت میکرو یو اس بی قرار گرفته در نسل قبلی جای خود را به یک پورت میکرو یو اس بی نوع C داده و یک اسکنر اثر انگشت اولترا سونیک کوالکام نیز در آن به خدمت گرفته شده است. گوشی Xiaomi Mi 5s با ضخامت ۷٫۲۵ میلی‌متر، ۱۴۷ گرم وزن داشته و از فناوری NFC نیز پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب شیائومی Mi 5s می‌تواند از این طریق با شیائومی پی (Xiaomi Pay) نیز هماهنگ شود.
این بسته تکنولوژیکی با یک باتری ۳۴۹۰ میلی‌آمپر ساعتی تکمیل شده و انرژی مورد نیاز روزمره این اسمارت فون را تامین خواهد کرد. باتری موجود توسط تکنولوژی fast charge 3.0 کوالکام به سرعت شارژ خواهد شد. اطلاعات بیشتری درباره آن وجود ندارد. شاید این گوشی هوشمند بتواند به زودی تاییدیه تنا را نیز به دست آورد و مسلما در آن هنگام جزئیات دقیق تری منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید.
 

گوشی Xiaomi Mi 5s

گوشی Xiaomi Mi 5s

گوشی Xiaomi Mi 5s

منبعphonearena

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا