اخباربرنامه و بازی

معرفی اپ/بررسی/لینک دانلود : پخش کننده ی فوق العاده KMPLAYER (ما همه چی اجرا میکنیم)

وقتی صحبت از بهترین پخش‌کننده صوتی و تصویری در ویندوز می‌شود٬ KMPlayer یکی از اولین نام‌هایی شنیده می‌شود. این پلیر قابلیت پخش هر فرمتی را دارد و کاربران با استفاده از آن نیازی به هیچ برنامه دیگری در این زمینه ندارند (البته VLC Player را هم می‌توان جزء بهترین‌ها دانست)
 
اگر شما یکی از کاربران این ویدیو پلیر محبوب هستید حتما از انتشار نسخه‌ی حرفه‌ای آن برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios خوش‌حال می‌شوید. برای بررسی ویژگی‌های این برنامه در ادامه با ما همراه باشید.
 
همانطور که انتظار داشتیم ٬ KMPlayer با یک رابط کاربری زیبا و کاربردی عرضه شده است. در صفحه اصلی٬ تمام ویدیو‌های گوشی شما نمایش داده می‌شود و همچنین با اسلاید به سمت داخل می‌توانید منوی برنامه را مشاهده نمایید. ویدیوها به ترتیب نام یا حجم مرتب می‌شوند و اطلاعاتی همچون حجم٬ رزولوشن و مدت زمان در کنار آن‌ها قرار دارد.
همچنین، دسترسی به پوشه‌های دانلود و دوربین از طریق منوی برنامه کار را برای کاربران بسیار راحت‌تر کرده است و علاوه بر این، امکان مشاهده ویدیو‌های حافظه داخلی و خارجی نیز مطابق تصویر زیر فراهم شده است.
 

در هنگام پخش ویدیوها دکمه‌ای در بالای صفحه سمت چپ قرار دارد که با قفل کردن دکمه‌های دیگر ٬ از بسته شدن تصادفی ویدیو به وسیله کاربر جلوگیری می‌کند. در پایین نیز تمامی دکمه‌های مورد نیاز همچون استپ ٬ عقب ٬ جلو ٬ ویدیوی قبلی و بعدی تعبیه شده است. همچنین دکمه ای مخصوص کم و زیاد کردن سرعت پلی‌بک ویدیو در کنار آن‌ها وجود دارد.
همچنین کاربران با استفاده از منوی تنظیمات برنامه می‌توانند بر عملکرد آن نظارت و تغییرات مورد نیاز خود را اعمال کنند. تنظیماتی از قبیل جست‌وجوی فایل‌ها ٬ تغییر تنظیمات زیرنویس ٬ رزولوشن و… در این بخش قرار دارد.
 

با اینکه KMPlayer هنوز جایگاه واقعی خود را در بین کاربران اندروید و ios پیدا نکرده است اما مطمئنا یکی از بهترین پخش‌کنندگان برای گوشی‌های هوشمند می‌باشد و به شما پیشنهاد می‌کنم که حتما از آن استفاده کنید. KMPlayer را می‌توانید به صورت رایگان از فروشگاه‌های آیتونز و گوگل‌پلی و یا وب‌سایت‌های دیگر دریافت کنید

گوگل پلی

لینک ایتیونز

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا