اخبار

معرفی ایسر در نمایشگاه IFA 2015 با ۴ گوشی ویندوز‌۱۰‌موبایل

معرفی ایسر در نمایشگاه IFA 2015 با 4 گوشی ویندوز‌10‌موبایل,معرفی ایسر,ویندوز‌10‌موبایل,گوشی ویندوز‌10‌,ACER,WINDOWS 10 MOBILE,IFA 2015,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری از معرفی ایسر در نمایشگاه IFA 2015 با ۴ گوشی ویندوز‌۱۰‌موبایل خبر داده است ، ایسر بیشتر به دلیل تولید لپ‌ تاپ‌ها و نوت بوک‌های متنوع شهرت بسیاری دارد و در حوزه‌ی موبایل چندان حرفی برای گفتن ندارد؛ اما خبرها حاکی از آن می باشد که این کمپانی در نمایشگاه IFA 2015 که در شهریور ماه برگزار می‌شود، با چهار گوشی ویندوز۱۰موبایل به بازار معرفی خواهد کرد.

 ایسر شرکتیست که همواره لپ تاپ‌هایی با مشخصات خوب و بخصوص قیمت مناسب تولید می‌کند. اگرچه ایسر تا به حال گوشی‌های هوشمندی تولید کرده، اما نمی‌توان این کمپانی را شرکتی فعال در حوزه‌ی موبایل و گوشی‌های هوشمند یاد کرد.
بر اساس گزارش وب‌سایت آلمانی WinFuture، ایسر در حال آماده سازی چهار گوشی هوشمند برای معرفی در نمایشگاه IFA 2015 است. این نمایشگاه ۱۳ تا ۱۸ شهریور ماه برگزار می‌شود و به نظر می‌رسد گوشی‌های ایسر دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل هستند. متاسفانه هنوز مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌های هوشمند در دسترس نیست. ایسر دارای تنها یک گوشی هوشمند ویندوز فون ۸ با نام Liquid M220, است. این گوشی پایین رده‌ بوده و دارای قیمت مناسبی است.
انتظار می‌رود مایکروسافت نیز پرچمداران خود یعنی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL را که دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل خواهند بود، به زودی معرفی کند.
منبع : zoomit.ir
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا