اخبار

معرفی ایسوس ۲۵۶ گیگابایتی زنفون۲ دیلاکس در برزیل

معرفی ایسوس ۲۵۶ گیگابایتی زنفون2 دیلاکس در برزیل,معرفی ایسوس ۲۵۶ گیگابایتی زنفون2 دیلاکس,ایسوس,ZenFone 2 Deluxe Special Edition,ASUS ZENFONE CES 2014,ASUS,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری جدید از معرفی ایسوس ۲۵۶ گیگابایتی زنفون۲ دیلاکس در برزیل خبر داده است ، حالا این شرکت در تصمیمی نادر، نسخه‌ی Special Edition این گوشی را در برزیل معرفی شد که دارای حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت می باشد.
از مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی با پوشش گوریلا گلس ۳، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اینتل اتم Z3580 با فرکانس هسته‌ی ۲.۵ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی PowerVR G6430 و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. اگر حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی کافی نباشد می‌توان آن را با حافظه میکرو ‌اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر نیز افزایش داد.

Asus-ZenFone-2-Deluxe

دوربین اصلی زنفون ۲ دیلاکس ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است. به علاوه این گوشی به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از اندروید ۵.۰ با رابط کاربری Zen UI بهره برده و به همراه نسخه‌ی خاصی از آسفالت ۸ و در دو قاب پشتی متفاوت عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی از دو سیم کارت فعال به صورت همزمان و شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.
ZenFone 2 Deluxe Special Edition از ماه آینده در برزیل آماده‌ی خرید خواهد بود اما قیمت آن در حال حاضر مشخص نیست.
منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا