اخباربرنامه و بازی

معرفی بازی : معرفی و بررسی بازی Unkilled ، برای بقا با زامبی ها بجنگید …

نکته : بازی آنلاین می باشد! 

اگر به بازی‌های اکشن و کشتن زامبی‌ها علاقه‌دارید، بازی Unkilled را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بازی توسط استودیوی MADFINGER GAMES ساخته شده که قبلا بازی Dead Triger 2 را راهی بازار کرده بود.  گرافیک اولین چیزی خواهد بود که نظر بازی‌کننده‌ها را به سمت خودش جلب می‌کند. درحالی که این بازی بهترین گرافیک موجود روی پلتفرم‌های موبایل را ندارد، اما جلوه‌های بصری آن باعث می‌شود که بازی‌کننده‌ها آن را دنبال کنند. البته پیشنهاد می‌کنیم که این بازی را روی موبایل یا تبلتی تجربه کنید که از سخت‌افزار قدرتمندی برخوردار باشد. به‌طور مثال تجربه بازی روی آیپد مینی ۲ لذت بخش است، اما باز هم با افت فریم مواجه خواهید شد.

خوشبختانه کنترل خوبی برای این عنوان در نظر گرفته شده که بازی‌کننده‌ها به وسیله آن می‌توانند بازی را در شرایط مختلف به‌خوبی کنترل کنند. سازندگان یک حالت تیراندازی خودکار برای سلاح‌ها در نظر گرفته‌اند. در این حالت زمانی که نشان‌گر سلاح روی زامبی‌ها قرار می‌گیرد، سلاح به شکل خودکار تیراندازی می‌کند. این روند در ابتدا ممکن است کمی ناخوشایند باشد؛ چرا که مهارت تیراندازی بازی‌کننده در آن به‌کلی نادیده گرفته می‌شود. البته پس از مدتی متوجه خواهید شد که این قابلیت در زمان‌هایی که بازی دچار افت‌فریم می‌شود، چقدر کاربرد دارد. اگر کنترل بازی را روی این حالت قرار دهید، نیازی به فشار دادن کلید تیراندازی نخواهید داشت. البته در زمان استفاده از سلاح تک‌تیرانداز باید کلید تیراندازی را خودتان فشار دهید. استفاده از قابلیت تیراندازی خودکار در حالت کلی باعث می‌شود که بتوانید به خوبی حرکت کنید و سریع دشمنان را از بین ببرید.

Unkilled-Mobile-3-822x512
 
Unkilled-Mobile-1-822x512
 
Unkilled-Mobile-822x512

در حالی که تجربه بازی‌های اکشن روی پلتفرم‌های موبایل کمی سخت است و بازی‌کننده‌ها نمی‌توانند به خوبی شخصیت بازی را کنترل کنند، این ویژگی باعث شده که بتوان از جریان بازی لذت برد.  بازی Unkilled یک عنوان رایگان است؛ اما ویژگی‌هایی دارد که بازی‌کننده‌ها را برای خرید آیتم‌های موجود در آن تشویق می‌کنند. روند بازی به این شکل است که زمان محدودی برای بازی کردن خواهید داشت. همیشه وقتی یک مرحله را به پایان می‌رسانید، نیاز به ارتقا سلاح خواهید داشت. برای ارتقا دادن سلاح هم باید چند بار یک مرحله را به‌پایان برسانید تا امتیازات لازم را کسب کنید. این سیستم باعث شده که روزانه مدت زمان کمی بتوانید این بازی را تجربه کنید و اگر می‌خواهید سریع‌تر آن‌را پیش ببرید، باید پول خرج کنید.

در Unkilled بازی‌کننده‌ها مجبور می‌شوند که سلاح خودشان را ارتقا دهند. اگر سلاح شما به اندازه کافی قدرتمند نباشد، نمی‌توانید وارد مراحل بعدی شوید.  در حالی که این عنوان از نظر روند بازی می‌تواند نظر شما را به سمت خودش جلب کند، ویژگی‌هایی که کاربر را برای خرید مضامین داخل بازی تشویق می‌کنند، تاثیر منفی روی بازی گذاشته‌اند. اگر می‌خواهید در طول روز لحظه‌های اکشن داشته باشید، بد نیست این عنوان را تجربه کنید.  می‌توانید این بازی را از لینک‌های زیر دانلود کنید:

لینک دانلود فایل نصبی برای اندروید

لینک دانلود فایل دیتا برای اندروید

لینک دانلود از اپ استور

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا