اخبار

معرفی تبلت Lenovo Tab3 8 Plus با چیپست Snapdragon 625

کمپانی لنوو در ماه فوریه سری تبلت های میان رده Tab3 را معرفی نمود و این محصولات با قیمت هایی رقابتی در کشور های مختلف راهی بازار شدند. حال به گزارش وبسایت Thegadgetox، این کمپانی در صدد عرضه تبلتی موسوم به Tab3 8 Plus به بازار است که نسخه به روز شده ای از تبلت ۸ اینچی پیشین چینی ها خواهد بود.
 
گفته شده است که این دیوایس با صفحه نمایش فول اچ دی، ۳ گیگا بایت رم، دوربین ۸ مگا پیکسل در پشت و ۵ مگا پیکسل در جلو، باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت و ۳۲ یا ۶۴ گیگا بایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت میکرو اس دی وارد بازار خواهد شد و در بخش های مختلف نسبت به نسل قبل برتری خواهد داشت.
 
شاید مهم ترین تغییر در این دیوایس نسبت به نسل قبل را بتوان در باب پردازنده دانست. چیپست Snapdragon 652 کوالکام در این دیوایس جایگزین چیپست ۴ هسته ای مدیاتک به کار رفته در نسل قبل شده است. چیپست جدید نسبت به نسل قبل هسته های بیشتر، سرعت بالاتر و تکنولوژی جدیدتری (۱۴ نانومتری) خواهد داشت. استفاده از چنین چیپستی در محصولات میان رده مصرف بهینه باتری را که معمولاً در این گروه کمتر به چشم می خورد به ارمغان خواهد آورد.
 
هنوز مشخص نیست که این محصول چه زمانی معرفی خواهد شد اما انتظار می رود که در آینده نزدیک شاهد رونمایی از تبلت جدید سری Tab3 لنوو باشیم.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا