اخبار

معرفی دیسکاوریS1 با اولین نمایشگرHD 3D بدون نیاز به عینک

معرفی دیسکاوریS1 با اولین نمایشگرHD 3D بدون نیاز به عینک,معرفی دیسکاوریS1,نمایشگرHD 3D,ال‌جی,SMARTPHONE,یوتیوب,سایت خبری موبایلستان

 به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری جدید از معرفی دیسکاوریS1 با اولین نمایشگرHD 3D بدون نیاز به عینک خبر داده است ،EVO اچ‌تی‌سی دارای نمایشگری با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ بود و اپتیموس ۳D‌ LG نمایشگری با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۰۰ داشت. حالا شرکت VKWorld درصدد می باشد تا اولین گوشی مجهز به نماشگر سه بُعدی را با کیفیت HD به بازار عرضه کند. این گوشی به نمایشگر ۵.۵ اینچی که با گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ مجهز خواهد بود و دارای تراکم پیکسلی ۲۶۷ پیکسل در اینچ می باشد.

دو گوشی ذکر شده از LG و HTC هم در نوع خود محصولات جالبی بودند و نمایش ۳ بعدی از برخی ویدیوهای یوتیوب ارائه می‌کردند. آن‌ها همچنین به لطف دوربین‌های خود قابلیت عکسبرداری سه بُعدی را هم به کاربر ارائه می‌کردند (البته هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر مجهز بودن دیسکاوری اس ۱ به دوربین با لنز دوگانه برای عکسبرداری سه بعدی در دست نیست).

v-b

در آن زمان برخی کاربران از احساس تهوع و سرگیجه خود حین کار با گوشی‌های EVO 3D‌ اچ‌تی‌سی و اپتیموس ۳D‌ ال‌جی خبر دادند. به هر حال حالا مدت‌ها از زمان عرضهd دو مدل متعلق به ال‌جی و اچ‌تی‌سی گذشته و خیلی جذاب است که ببینیم فناوری نمایشگرهای سه بُعدی بدون نیاز به عینک چقدر پیشرفت کرده است.

منبع : zoomit.ir
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا