اخبار

معرفی سامسونگ گوشی تاشو اندرویدی G9198 با دو نمایشگر

معرفی سامسونگ گوشی تاشو اندرویدی G9198 با دو نمایشگر,سامسونگ,گوشی تاشو,گوشی تاشو اندرویدی G9198,گوشی تاشو اندرویدی,SAMSUNG G9198,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص معرفی سامسونگ گوشی تاشو اندرویدی G9198 با دو نمایشگر خبر داده است ، سامسونگ G9198‌ مجهز به نمایشگر ۳.۹ اینچی سوپر امولد می باشد و با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ و پوشش گوریلا گلس ۳ ، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۱۸ و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است که قابلیت ارتقا توسط کارت حافظه خارجی نیز برای آن وجود دارد. سامسونگ هنوز میزان رم این گوشی هوشمند تاشو را اعلام نکرده است.  در پشت این گوشی هوشمند دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 به همراه فلاش LED تعبیه شده است و دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز در جلوی G9198 قرار دارد. سامسونگ برای تامین انرژی این گوشی هوشمند از باتری ۲۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است. همچنین این گوشی تاشوی جدید سامسونگ  از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند.

SamSungG9098

علاوه بر موارد ذکر شده G9198‌ سامسونگ  از دو سیم کارت پشتیبانی می کند و ابعاد آن ۱۲۰.۳ در ۶۱.۲ در ۱۶.۳ میلیمتر است و ۲۰۰ گرم وزن دارد. سیستم عامل این گوشی نیز اندرویدست ولی سامسونگ بطور قطع تعیین نکرده که از کدام نسخه اندروید در این گوشی استفاده کرده است. به نظر می‌رسد که اندروید ۵ روی آن نصب باشد.
از نظر طراحی احتمالا G9198 گوشی زیبایی باشد. نمایشگر ۳.۹ اینچی آن البته با توجه به استانداردهای امروزی خیلی بزرگ نیست ولی با توجه به این که G9198  یک گوشی تاشو است چنین اندازه‌ای برای نمایشگر خوب است. ۳ دکمه خازنی زیر نمایشگر وجود دارد و وقتی در گوشی را باز می کنید تازه هیجان اصلی آغاز می‌شود چرا که یک نمایشگر ۳.۹ اینچی دیگر نیز درون گوشی وجود دارد.
منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا