اخبار

معرفی لوازم جانبی جدید پلی استیشن ۴

شرکت سونی همواره سعی داشته لوازم جانبی زیادی برای محصولات خود ارائه دهد و این روند را برای کنسول نسل هشتمی خود یعنی PlayStation 4 نیز پیش گرفته است. به تازگی این کمپانی لیست لوازم جانبی این کنسول را با محصولات جدیدی به روز رسانی کرده است که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.
 
اولین محصول، مدل جدید هدست بی سیم پلی استیشن با نام Platinum Wireless Headset است که با قیمت ۱۵۹$ عرضه خواهد شد و با PlayStation VR نیز سازگاری خوبی دارد.
 
 

ps4

 
کنترل جدید پلی استیشن ۴ نیز که پیش از این لو رفته بود قرار است از این پس به همراه مدل های جدید PS4 عرضه شود. از تغییرات صورت گرفته در این کنترلر می توان به لایت بار یا همان نوار روشنایی اضافه شده به قسمت بالای صفحه ی لمسی اشاره کرد. همچنین دکمه های اصلی Dualshock 4 از این پس بجای مشکی، خاکستری رنگ خواهند بود. همچنین از این پس می توانید به دلخواه خود با استفاده از بلوتوث و یا کابل به PS4 متصل شوید.
 
قابلیتی که XboxOne از زمان عرضه اش به همراه داشته است. پیش از این حتی زمانی که کنترلر شما با کابل به کنسول متصل و در حال شارز شدن بود، اطلاعات از طریق بلوتوث به کنسول منتقل می شد. با این حال، متاسفانه هیچ گونه ارتقایی در باتری این کنترلر صورت نگرفته است. Dualshock 4 جدید، با قیمت ۵۹٫۰۰$ در دسترس کاربران پلی استیشن ۴ قرار خواهد گرفت.
 

ps4

 
لوازم جانبی دیگر، دوربین جدید PlayStation 4 است که از همان مشخصات و قابلیت های دوربین قبلی بهره خواهد برد اما اینبار با طراحی جذاب تر و کارآمد تر که به کاربران اجازه می دهد، به راحتی دوربین خود را تنظیم کنند. این دوربین جدید برچسبس ۵۹٫۹۹ دلاری بر روی خود دارد.
 
 

ps4

 
در آخر بد نیست به لوازم جانبی دیگری اشاره کنیم که همزمان با کنسول های جدید سونی عرضه خواهند شد، و آن چیزی نیست جز پایه جدید PS4 Slim و PS4 Pro که توسط آن می توانید کنسولتان را در حالت ایستاده قرار دهید. این پایه ۲۴٫۹۹$ قیمت دارد.
 
 

ps4
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا