اخبار

معرفی هوآوی و گوگل گوشی نکسوس بعدی در پاییز امسال

معرفی هوآوی و گوگل گوشی نکسوس بعدی در پاییز امسال ,هوآوی و گوگل گوشی نکسوس,HUAWEI,GOOGLE,NEXUS,Android,نکسوس گوگل,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص معرفی هوآوی و گوگل گوشی نکسوس بعدی در پاییز امسال خبر داده است، احتمالاً در سال ۲۰۱۵ سری محصولات نکسوس گوگل برای اولین بار بدست تولید کننده‌های چینی تولید می شود. طبق اطلاعات منتشر شده از شرکت هوآوی در حال تولید این گوشی هوشمند و برنامه‌ریزی برای عرضه‌ محصولات خود در پاییز امسال گفته است.

این اولین باری نیست که چنین چیزی را می شنویم؛ پیش از این هم از قول یکی از کارمندان شرکت هوآوی در انگلیس خبر معرفی نکسوس هوآوی مطرح شده بوده است و حتی وبسایت Android Police نیز اردیبهشت امسال از عرضه‌ی دو نسخه نکسوس در سال ۲۰۱۵ خبر داده بود. نسخه ۵/۷ اینچی ساخت هوآوی و نسخه ۵/۲ اینچی ساخت ال‌جی.
رابطه بین گوگل و هوآوی برای توسعه‌ی یک گوشی‌هوشمند مشترک می‌تواند باعث سود هر دو طرف شود. هوآوی به گوگل در زمینه توسعه‌ی سرویس شبکه وایرلس جهانی کمک می‌کند و گوگل نیز هوآوی را در زمینه گوشی‌ها و ساعت‌های هوشمند یاری می‌کند. حتی در حال حاضر گفتگوها بین گوگل و هوآوی در جریان است تا هوآوی به گوگل برای ارائه‌ی  اپ‌استور موبایلی در چین کمک کند؛ چرا که قوانین دولت چین  گوگل را در این زمینه محدود کرده است.
طبق گزارشات گوگل به هوآوی در مطرح شدن در بازارهایی مثل بازار برخی کشورهای غربی که در آن‌ها هوآوی چندان شناخته شده نیست کمک خواهد کرد تا محصولات خود را نظیر هوآوی واچ را عرضه و حتی تلاش کند که استفاده از اندروید ور را در آیفون هم ممکن سازد.
البته این نکته هم حائز اهمیت می باشد که ارائه‌ی یک گوشی‌هوشمند نکسوس توسط هوآوی باعث می‌شود تا اعتبار برند هوآوی در بازار آمریکا بالاتر رود. آخرین محصولات سری نکسوس که در حال حاضر در بازار هستند نکسوس ۶ موتورولا و نکسوس ۹ اچ‌تی‌سی هستند.
منبع : زومیت
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا