اخبار

معرفی هواوی Honor 7i را با دوربین چرخان ۱۸۰درجه‌ایی

معرفی هواوی Honor 7i را با دوربین چرخان ۱۸۰درجه‌ایی,هواوی Honor 7i,Honor 7i,گوشی هوشمند,دوربین سلفی,سایت خبری موبایلستان

به گزارش سایت خبری موبایلستان به نقل از سایت زومیت در خصوص خبری از معرفی هواوی Honor 7i را با دوربین چرخان ۱۸۰درجه‌ایی خبر داده است ، معمولا گوشی‌های هوشمند با سنسور ضعیف‌تری برای دوربین سلفی روانه‌ی بازار می‌شوند. این موضوع در مورد گوشی‌های هوشمند میان رده بیشتر صادق است. البته اخیرا شماری از گوشی‌های هوشمند به همراه سنسوری با رزولوشن بالاتر روانه‌ی بازار شده‌اند، اما با نگاهی به وضعیت کلی بازار می‌توان به جرات گفت که اغلب گوشی‌های موجود از سنسور ضعیفی بهره می‌برند. هواوی راه حل جالب توجهی در پیش گرفته و به جای بهره‌گیری از سنسور قوی در جلوی گوشی، امکانی را فراهم آورده که با استفاده از آن می‌توان دوربین پشتی را با یک چرخش ۱۸۰ درجه تبدیل به یک دوربین سلفی کرد.

هواوی ساعاتی پیش گوشی هوشمند Honor 7i را معرفی کرد. این گوشی از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی سونی Exmor بهره می‌برد که دیافراگم آن F/2.0 است و می‌توان آن را با چرخشی ۱۸۰ درجه به عنوان دوربین سلفی مورد استفاده قرار داد. هواوی با اشاره به مقاومت بالای لولای تعبیه شده برای دوربین، استفاده از آن در شرایط سخت را بدون هیچ ایرادی توصیف کرده است. هواوی عنوان کرده که در صورت باز و بسته شدن این لولا برای ۱۳۲ بار در هر روز، این مکانیزم حداقل می‌تواند برای دو سال بدون مشکل کار کند. هواوی اولین گوشی هوشمندی نیست که از چنین قابلیتی بهره می‌برد؛ کمپانی چینی Oppo گوشی هوشمند N1 را با این قابلیت روانه‌ی بازار کرده است.

از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند می‌توان به صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی این گوشی با رزولوشن ۱۰۸۰p، تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۱۶ با هشت هسته‌ی پردازشی، ۲ یا ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم بسته به انتخاب مدل ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی و باتری ۳٫۱۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. باید به سنسور اثر انگشت این گوشی نیز اشاره کرد که به جای قرار گرفتن در پنل جلو یا پشت، در حاشیه‌ی گوشی قرار گرفته است.
قیمت Honor 7i برای نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی ۲۵۰ دلار و برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی ۳۰۰ دلار تعیین شده است. این گوشی هوشمند در بازار بین الملل با قیمت ۳۰۰ یا ۴۰۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

منبع : zoomit.ir

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا